Toon posts:

Hoe incognitogeschiedenis bekijken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik weet niet veel van computers en andere technische dingen maar ik zou graag willen proberen om de incognitogeschiedenis bij te houden. Misschien is het heel simpel gedacht, maar is er toevallig een extensie te installeren in Chrome die alle geschiedenis bijhoudt?

Ik heb al gekeken via de cookies die opgeslagen zijn, maar dat werkt alleen voor mijn eigen computer. In dit geval wil ik graag de browsegeschiedenis van een telefoon bijhouden.

In ieder geval bedankt O+

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2016 17:23 . Reden: Te veel 'misschien' ]

Alle reacties

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Welk OS?

En google: https://www.maketecheasie...ry-incognito-mode-chrome/

[ Voor 42% gewijzigd door battler op 07-11-2016 17:25 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:09
Chrome onder Android ondersteunt geen extensions.

En de simpelste oplossing is om geen incognitomodus te gebruiken. Als dat een probleem is dan zou ik de oplossing niet in de technische hoek zoeken...

Verwijderd

Je kunt ook gebruik maken van de diensten van OpenDNS. Je maakt een account aan, stelt de DNS servers van OpenDNS in als DNS server en je hele geschiedenis wordt bijgehouden. Maar of dat een oplossing is voor hetgeen jij wilt is mij niet helder. Maar het maakt wel een log van je hele geschiedenis, dus ook van je incognito geschiedenis, wat dat ook moge wezen. Ik gebruik geen Chrome.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Waarom zou je dat willen? Kan niks anders bedenken dat je iemand zijn of haar surf gedrag wilt monitoren terwijl diegene juist incognito het web op gaat. Als het je eigen surfgedrag is dan moet je gewoon niet incognito het web op gaan, dan kun je de geschiedenis altijd raadplegen ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:23:
Hoi iedereen,

Ik weet niet veel van computers en andere technische dingen maar ik zou graag willen proberen om de incognitogeschiedenis bij te houden. Misschien is het heel simpel gedacht, maar is er toevallig een extensie te installeren in Chrome die alle geschiedenis bijhoudt?

Ik heb al gekeken via de cookies die opgeslagen zijn, maar dat werkt alleen voor mijn eigen computer. In dit geval wil ik graag de browsegeschiedenis van een telefoon bijhouden.

In ieder geval bedankt O+
Bij de incognitomodus zijn extensies standaard gedeactiveerd, die moet je dan elke keer met de hand activeren, geloof ik. De browsegeschiedenis wordt elke keer verwijderd uit Incognitomodus, zover ik weet.

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Niet..?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51
Als je het van jezelf bij wilt houden: gewoon geen incognito gebruiken. Simpel.

Als je het van iemand anders bij wilt houden: doe gewoon niet.

The devil is in the details.

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Volgens mij is het zelfs schending van de privacy.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:54
Het idee achter incognito mode is dat je juist niet te volgen bent dus dan wil je ook geen history hebben.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:21

Standeman

Prutser 1e klasse

Markimoo schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:54:
Volgens mij is het zelfs schending van de privacy.
In het geval van bijvoorbeeld een kind kan het verantwoord zijn (als in "vertrouwen is goed, controle is beter").

Maar in 99% van de gevallen is het imho een beter idee om een gesprek aan te gaan.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• lordgandalf
Er zijn betere manieren om een kind te controleren bijv een mooie proxy etc. waar al het verkeer doorheen moet met een firewall die je alleen door die proxy laat gaan om internet op te komen vanaf pcs

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

lordgandalf schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:20:
Er zijn betere manieren om een kind te controleren bijv een mooie proxy etc. waar al het verkeer doorheen moet met een firewall die je alleen door die proxy laat gaan om internet op te komen vanaf pcs
Tenzij het kind ook over mobiele data beschikt ;)

Is ook wel op te lossen door al het verkeer via een vpn naar huis te laten lopen.

• lordgandalf
Standeman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:22:
[...]

Tenzij het kind ook over mobiele data beschikt ;)

Is ook wel op te lossen door al het verkeer via een vpn naar huis te laten lopen.
Hij kan ook bij een vriendje of op school internetten zo kunnen we bezig blijven :)

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

lordgandalf schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:07:
[...]

Hij kan ook bij een vriendje of op school internetten zo kunnen we bezig blijven :)
Daarom kan je ook veel beter het gesprek aan gaan dan proberen te monitoren.

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-11 10:21

amx

Beste cactuskussen, hoe moeten we ooit je bedoelingen weten op basis van wat je schrijft?

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Beste Cactus,

Je kunt het beste aangeven wat de motivatie is om het internetgedrag te monitoren. Je hebt namelijk twee opties:
1. Je installeert onzichtbare software waarbij je de wet privacy overtreedt en het vertrouwen ernstig kan schaden.
2. Je installeert zichtbare software en maakt afspraken over de monitoring met betrokkenen.

Met de eerste ga je hier (hoop ik) geen hulp krijgen.
Pagina: 1