ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
Vraag
Alle reacties
Het is handig als je ook even het typenummer opgeeft.PaulX schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:06:
Het zou gaan om 1 type Galaxy smartphones (zeer recent model).
Verder wat heb je zelf al gevonden of geprobeerd? Op tweakers wordt wel wat eigen inzet verwacht.
Ok, ja dat begrijp ik. Excuse me...
Ik heb gezocht op het internet maar tot nu toe nog niets kunnen vinden.
Ook gevraagd aan een drietal IT'ers maar die wisten er ook zo 1-2-3 geen antwoord op te geven.
Het gaat overigens om Galaxy A5 (2016) modellen.
Ik heb gezocht op het internet maar tot nu toe nog niets kunnen vinden.
Ook gevraagd aan een drietal IT'ers maar die wisten er ook zo 1-2-3 geen antwoord op te geven.
Het gaat overigens om Galaxy A5 (2016) modellen.
[ Voor 54% gewijzigd door PaulX op 07-11-2016 13:30 ]
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
Eerst de goede firmware bij Sammobile o.i.d. downloaden en dan via Odin erop zetten. Kost je nog steeds tijd per toestel, maar dat gaat een stuk sneller dan via Kies. Overigens kunnen de meeste toestellen ook zichzelf updaten.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zou zelf via SamFirm (makkelijk te vinden via Google) de juiste firmware downloaden voor het toestel (sneller dan de meeste websites) en dan via Odin flashen. Weet niet of dit voor meerdere toestellen tegelijk kan maar dan hoef je in ieder geval maar eenmalig te downloaden.
[ Voor 9% gewijzigd door JdJtA op 07-11-2016 13:40 ]