Kan ik Overwatch kopen en spelen zonder problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 808 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik ben op het mopment aan het zoeken naar een game waar ik een paar uur in kan verliezen, ik speel nu Paladins (zelfde genre?), en ik vind het wel een leuk spel. Het jammere is dat na level 30 de lol er een beetje vanaf is. Vandaar dus mijn vraag of ik Overwatch simpelweg kan kopen bij de lokale Bart Smit, het spel activeer via de battle.net launcher en ik het gewoon kan spelen, of zijn er irritante tussenstappen?

Op het moment heb ik een monitor met een 21:9 verhouding, en toen ik erop zocht kwam ik erachter dat het beeld word gesneden in overwatch bij deze verhouding, is dit nog steeds zo en ga ik hier problemen mee hebben? Mijn GPU is een 6870X2, en ik las dat Overwatch goed overweg kon met meerdere GPU's, geld dit ook voor deze GPU ('s)? Als laatste heb ik nog een 6790K overgeclocked naar 4,87Ghz, en 8GB ram, is dit genoeg voor Overwatch op de resolutie van 2560x1080?

Als laatste, de origins ed. kost 42 euro bij de Bart Smit, wat is precies het verschil tussen de "gewone" en Origins edition?

Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 16:33
Ik kan je niet bepaald helpen qua specs, waarvoor mijn excuses. In de Origins editie zitten wat bonus skins voor heroes in Overwatch en wat items voor andere Blizzard-titels zoals een Winston pet voor WoW, Diablo vleugels en nog wat ander prul. Puur cosmetisch, dus. Als je Paladins tof vond dan ga je zeker genieten van Overwatch! Speel al sinds release en ben er nog altijd niet op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Mijn laptop met GTX850M trekt Overwatch nog prima (op medium) dus daar zou ik mij niet te druk over maken. ;)

Een 6870x2 is ongeveer even snel als een HD7970 en die doet Overwatch op Ultra met 1920x1080. Gelukkig schaalt Overwatch erg goed met multi GPU dus daar zal je geen last van hebben.

Verder is het kopen, key activeren en spelen. That's it!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit kun je gewoon vragen in het Overwatch-topic lijkt me. Desnoods in het SPV-forum, maar het liefst niet steeds nieuwe topics voor elke vraag over een game waar gewoon een topic voor loopt. Dan wordt het een zooitje hier en kunnen we niks meer terugvinden ;)

Dit topic is gesloten.