Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-04 10:42
Volgens de site van KlikAanKlikuit antwoord 07, zou de blauwe led knipperen als de ics-2000 met de server is verbonden. Maar juist dan reageert de ics-2000 NIET op de commando's van de apps.
Volgens mij moeten alle leds(als je ze niet via de app volledig hebt uitgeschakeld) continue groen branden, als alles in orde is.
Zou een blauw knipperende led berekenen dat de ics-2000 juist niet met de server verbonden is!?

Edit: 2016-11-10
Ik moet mijn eigen reactie verder toelichten.
In bovenstaande geval knipperde er een felle blauwe led in de hoek van de kant waard de LAN stekker zit.
Nu ik de ics-2000 opnieuw heb opgestart(en alles weer werkt) brandt er over het algemeen een groene 'vierkante' cirkel met af en toe n heel vage blauwe flits aan de linker zijde(gezien van de tegenovergestelde zijde van de aansluitingen)

[ Voor 32% gewijzigd door floriszz op 10-11-2016 20:18 . Reden: Toelichting toegevoegd ]

• floriszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-04 10:42
Ik moet mijn eigen reactie verder toelichten.
In bovenstaande geval knipperde er een felle blauwe led in de hoek van de kant waard de LAN stekker zit.
Nu ik de ics-2000 opnieuw heb opgestart(en alles weer werkt) brandt er over het algemeen een groene 'vierkante' cirkel met af en toe n heel vage blauwe flits aan de linker zijde(gezien van de tegenovergestelde zijde van de aansluitingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgpeters1
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-12-2022
Hallo Floriszz,
Is dit probleem al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-04 14:59
Ik hen net ook een controll station geinstallerd, en kwam ook dit probleem tegen.
Na lang zoeken vond ik het bij support op de www.klikaanklikuit.nl site.

" ICS-2000 met rode LED
Een rode LED kan betekenen dat de internet verbinding niet goed is. Normaliter branden de LED’s groen en knippert er elke 3 seconden een blauwe LED om aan te geven dat de ICS naar onze server ‘pingt’ om te kijken of er berichten (commando’s of updates) klaar staan." .