Sinds wanneer. ?
Zonet ?
Misschien heb je zelf enig idee. (ik roep maar wat)
Zonet ?
Misschien heb je zelf enig idee. (ik roep maar wat)
Er staat inderdaad in het Control Panel dat je geen SG toegang meer hebt......geen HK toegang klopt.....maar van SG toegang weet ik niets af......even afwachten op degene die de ban geplaatst heeft denk ik.
Graag, want ik kon er gisteravond nog wel in... en ik ben vandaag wezen werken, en heb niet eens gepost
Als je aub even geduld hebt... we zijn ermee bezig
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je mag mij de schuld geven, ik heb een _grote_ fout gemaakt. Bij deze biedt ik mijn welgemeende excuses aan + je kunt weer gewoon in [SG] komen. Sorry, sorry

Bij deze geef ik mij een terrechte officiele waarschuwing
..
Bij deze geef ik mij een terrechte officiele waarschuwing
Haviksogen ? misschien toch nog een brilletje erbij nodig.
Er zijn meer adjes, modjes die er één hebben
? weet jij wat.
Ik lekker nietOp vrijdag 29 juni 2001 19:33 schreef PokkeNoise het volgende:
Haviksogen ? misschien toch nog een brilletje erbij nodig.
LOLOp vrijdag 29 juni 2001 19:24 schreef Bulldog het volgende:
..
Niet dat ik nieuwschierig ben hoor
............maar voor wie was die ban dan bedoeld?
Niemand anders. Hij was wat grof uitgevoerd zullen we maar zeggen. Communicatie stoornisje, ook wij zijn maar mensen. 'T is opgelost, da's belangrijkerOp vrijdag 29 juni 2001 19:43 schreef Artwido het volgende:
Niet dat ik nieuwschierig ben hoor............maar voor wie was die ban dan bedoeld?
Verwijderd
Nope, random is niet bijvoegelijk gebruikt bij het iconizen, maar slaat op het iconOp vrijdag 29 juni 2001 19:51 schreef Rummbler het volgende:
offtopic:
Phreak, reuze tof die random icoontjes, maar is het niet 'randomLY iconized'...
Het zinnetje is meen ik niet geheel grammaticaal correct Engels, maar hij bedoelt dat hij voorzien is van een random icon en zegt dat in een grappig constructie.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()