Video's op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik wil gewoon even m'n complimenten geven aan iedereen die meewerkt aan de video's op de frontpage :)

Met name de series Van de Polder naar de Valley en Gathering of the Tweakers. In de meeste gevallen is het interessant en leerzaam, de video's zelf zitten goed in elkaar en het zijn onderwerpen die je niet op een andere site tegenkomt.

Ga zo door, kijk er altijd erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

Cyphax

Moderator LNX
Ik deel de complimenten aan de redactie met je Tom. De video's zien er behoorlijk gelikt uit, en die series zijn gewoon leuk. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukevanDrie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 16:06

LukevanDrie

Teamlead Mediateam
Bedankt voor het compliment, het is altijd leuk om te horen dat de video's goed worden ontvangen :D Met series zoals "Van de Polder naar de Valley" en "Gathering of the Tweakers" proberen we inderdaad content te maken die je niet zo snel zal tegenkomen op andere sites en gelukkig kunnen veel mensen dat waarderen.

Bedankt voor jullie steun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alxndr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 19:07
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar... Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kwaliteit van de video's? Volgens de instellingen zou het 1080 moeten zijn, maar de video's zien er eerder als 480 uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:02
"Microsoft Xbox One X Preview - Eerste ervaringen met de nieuwe console": Audio gaat te traag en is out of sync met de video (Firefox 54.0, geprobeerd met 32bit en 64bit), de youtube versie gaat wel goed.
video: Microsoft Xbox One X - Eerste ervaringen met de nieuwe console

Zelfde probleem met deze video: video: Star Wars Battlefront II Preview - Hands-on met campagne en multiplayer
maar geen probleem met de eerste 2 videos uit die serie:
video: Kirby krijgt eigen game voor de Nintendo Switch
video: Nintendo toont Yoshi voor Nintendo Switch

[ Voor 43% gewijzigd door BadRespawn op 14-06-2017 12:39 ]

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:38

WoutF

Hoofdredacteur
En als je het in een andere browser probeert? In Chrome heb ik bij de video's die jij noemt geen last van sync-problemen.
Pagina: 1