Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• rolschaatser
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08-2021
De app "S Package Disabler for Samsung Pro" is dat een correct werkende app, die idd de bloatware van Samsung kan verwijderen zonder Root, of is dit "flauwekul"?

Heb begrepen dat deze app prima werkt, maar dat je moet uitkijken wat je disabled, mijn vraag is dan ook heeft iemand een lijst met alles wat je veilig kan disablen op een S7 edge

Alle reacties

Verwijderd

werkt prima, maar ik gebruik wel een root altijd.
zoek op xda naar lijstjes welke je kan verwijderen, met root kan je de app uninstaller gebruiken.
succes :-)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan? Op tweakers wordt er ook een stukje eigen inzet verwacht.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:35
rolschaatser schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:15:
De app "S Package Disabler for Samsung Pro" is dat een correct werkende app, die idd de bloatware van Samsung kan verwijderen zonder Root, of is dit "flauwekul"?

Heb begrepen dat deze app prima werkt, maar dat je moet uitkijken wat je disabled, mijn vraag is dan ook heeft iemand een lijst met alles wat je veilig kan disablen op een S7 edge
Nee de app verwijderd niets (lees maar in de omschrijving) de app disabled de apps alleen. Dat kun je ook handmatig doen volgens mij via applicatiebeheer op je toestel.

• rolschaatser
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08-2021
Best rens, ik zelf natuurlijk al mijn best gedaan om eea te zoeken, en kwam daar bij op het volgende:

"Je kunt met deze app de voorgeïnstalleerde apps (bloatware) en ook system apos disablen. Hierdoor worden ze niet verwijderd maar worden ze bevroren (niet meer zichtbaar-starten oom niet meer in achtergrond). Wanneer je dit wenst kun je ze gewoon (tijdelijk) weer inschakelen.
Kijk wel uit dat je geen cruciale systeemapps uitschakelt.
De App geeft oveigens zelf aan welke Apps bloatware zijn en zonder risico uitgeschakeld kunnen worden."

Maar hier wordt over cruciale systeemapps gesproken, en ik zou graag willen weten wat dit voor sort apps zijn.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
rolschaatser schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:43:
De App geeft oveigens zelf aan welke Apps bloatware zijn en zonder risico uitgeschakeld kunnen worden."[/i]
Als de app dit aangeeft, dan kun je de rest van de apps beschouwen als cruciaal.
Pagina: 1