Hallo beste lezer,
Als hobbyist heb ik een app bij microsoft ingediend.
Het is een gratis ap met ads.
Nu moet ik alleen nog het belasting profiel invullen.
Je kan hierin aangeven dat je gebruik wil maken van het belasting verdrag tussen NE en USA.
Dit is wat er staat:
Op basis van de verstrekte gegevens kan de uiteindelijk rechthebbende in aanmerking komen voor de voordelen onder het belastingverdrag tussen Nederland en de Verenigde Staten die de voorheffing kunnen verlagen of elimineren. Wilt u gebruik maken van deze verdragsvoordelen?
Vervolgens ja of nee kiezen.
Is het zinvol om hier ja op te zeggen?
Stel ik zeg ja, heb vervolgens een beginvoordeel om daarna bij de Nederlandse belastingdienst
een nadeel te hebben. (Hoewel ik er van uit ga dat ik tot een bepaalde hoogte belastingvrij
kan bijverdienen).
Nu hoopte ik of iemand me kon vertellen hoe dit in de praktijk uitpakt.
Thnks voor de hulp
Als hobbyist heb ik een app bij microsoft ingediend.
Het is een gratis ap met ads.
Nu moet ik alleen nog het belasting profiel invullen.
Je kan hierin aangeven dat je gebruik wil maken van het belasting verdrag tussen NE en USA.
Dit is wat er staat:
Op basis van de verstrekte gegevens kan de uiteindelijk rechthebbende in aanmerking komen voor de voordelen onder het belastingverdrag tussen Nederland en de Verenigde Staten die de voorheffing kunnen verlagen of elimineren. Wilt u gebruik maken van deze verdragsvoordelen?
Vervolgens ja of nee kiezen.
Is het zinvol om hier ja op te zeggen?
Stel ik zeg ja, heb vervolgens een beginvoordeel om daarna bij de Nederlandse belastingdienst
een nadeel te hebben. (Hoewel ik er van uit ga dat ik tot een bepaalde hoogte belastingvrij
kan bijverdienen).
Nu hoopte ik of iemand me kon vertellen hoe dit in de praktijk uitpakt.
Thnks voor de hulp