SB live! of terratec DMX X-fire

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 16:30

Epsilon

Topicstarter
zie topicnaam
welke is beter??
SB live player of DMX X-fire?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Volgens mij is Terratec de laatste tijd een stuk verbeterd :)

Alle proemn in n drek

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Terratec.. heb ik erg goede verhalen over gehoord.. een aantal maten die hebben hun sblive weggedaan voor die kaart

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Terratec,heb er m'n Sblive uitgemikt en daar heb ik totaal geen spijt van gehad.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Ik had een Sound Blaster Life Value.
Toen na een jaar of zo was ik er een beetje op uitgekeken.

Toen een Terratec DMX Xfire1024 gekocht.
Het geluid was heel anderes, Age of Empires had bv. geen achtergrond muziek.
Rollcage Stage II had helemaal geen geluid!:(
Toen een Sound Blaster 128 pci van Maart 2000 erin gedaan en niets geen problems.

Aleen ik ga de Sound Blaster 128 pci ook weer als reserve bewaren, ik wil graag een SB Life Value weer.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Ik heb op de HCC van vorig jaar een xfire gekocht, en tot nog toe geen spijt van gehad..

Werkt gewoon perfect in alle spellen, eax + a3d is ook wel cewl. (tov alleen eax op de sblife)
verder ben ik erg blij met de optical-out, omdat ik die op een minidisc-recorder kan hangen.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik heb altijd een schrale onboard SB16 clone gehad, maar sinds een tijdje heb ik ook een DMX X-fire 1024 in combinatie met een 4.1 speakersetje. Ik heb er totaal geen spijt van gehad, geweldige kaart. Misschien dat ik nog een minidisc ga kopen, digitale uitgang is gaaf.

Ik heb totaal geen ervaringen met de SB Live! dus kan ik geen oordeel geven over welke beter is. Ik denk dat de DMX meer waarde voor je geld geeft.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op vrijdag 29 juni 2001 19:13 schreef Logitech het volgende:
Ik had een Sound Blaster Life Value.
Toen na een jaar of zo was ik er een beetje op uitgekeken.

Toen een Terratec DMX Xfire1024 gekocht.
Het geluid was heel anderes, Age of Empires had bv. geen achtergrond muziek.
Rollcage Stage II had helemaal geen geluid!:(
Toen een Sound Blaster 128 pci van Maart 2000 erin gedaan en niets geen problems.

Aleen ik ga de Sound Blaster 128 pci ook weer als reserve bewaren, ik wil graag een SB Life Value weer.
Vreemd.
Geen last van gehad hiero. Misschien driverprobleempje? Ik heb m'n SBlive! weggedaan voor m'n huidige Xfire en bevalt me uitstekend en geen problemen in spellen hiero.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Hoe zit het trouwens met de Linux support voor de Xfire?

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Wordt een beetje eentonig maar ook ik heb beide kaartjes, de Live en de Xfire1024, en ook ik heb de Live in de kast liggen en de Xfire in mijn PC-KAST hangen! :)

Ik heb het idee dat met de SB Live ik meer vastlopers heb, meer kleine probleempjes (is misschien niet echt zo amar dat idee heb ik gekregen de paar keer dat ik weer effe omgeswitched was) ... maar de voornaamste reden waarom ik de Terratec gebruik is omdat ik hem op me stereo heb aangesloten en ik hem gewoon wat beter vind klinken met MP3-tjes. Verwacht overigens nix van A3D of EAX of andere onzin,... daar doe ik dan ook nix mee, heb het weles geprobeert maar het klinkt allemaal alleen maar vervormd en kraakt veel enzo haha.... da was nix.

Maar de MP3-tjes klinken beter! dus....Terratec!

Verwijderd

Terratec!!! Deze kaart is stukken beter dan een Live, inderdaad mede doordat ie A3d en eax ondersteund. Dat roelt wel behoorlijk!
Zelf heb ik helaas nog een live, maar zo gauw deze er de brui aan geeft ga ik me een Xfire scoren!!!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Zoekt en gij zult vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.