Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandaas
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-05 12:04
Mijn vraag
Is het mogelijk de HR 92 toe te voegen aan een evohome die geprogrammeerd is om op de woonkamer thermostaat te werken (die evohome dus), of moet ik dan eerst terug naar de fabrieksinstellingen?
Nog een vraag: moet ik in de wookamer, waar de Ecohome staat, ook H92 op de radiatoren zetten of werkt het daar via de kamer thermostaat?

Alle reacties

Verwijderd

Voor mij de zelfde vraag: Is het wel zinvol op de radiatoren in de woonkamer een HR92 ( of HR80 ) te plaatsen als de Evotouch in die zelfde ruimte staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweak_IggY
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 11:08
Als je meerdere zones hebt dan is het verstandig om ook de HR92 op de kamer radiatoren te zetten. Immers als er in de woonkamer geen warmtevraag is en bv in een slaapkamer (andere zone) wel dan gaat de ketel aan en zal, als er geen hr92 op je woonkamerradiator zit, ook de woonkamer warm worden...

Het is volgens mij gewoon mogelijk om een hr92 toe te voegen aan de zone waar de evohome staat. Je moet dan alleen aangeven dat hij de temperatuursensor van de evohome moet gebruiken en niet van de hr92. Dit stel je in op de evohome