It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
en trouwens, die horen automatisch herkend te worden door 2000 of xp
b) Gewoon hetzelfde zipje als alle andere Windows drivers
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
XP (2499) herkent em niet automatisch en als ik dan wat drivers selecteer zegt tie dat tie er niets mee kan doen
het kan iets heel simpels zijn hoor, kep namelijk helemaal geen ervaring met Win2000 en XP
Verwijderd
Wat al gesuggereerd werd.Op vrijdag 29 juni 2001 18:56 schreef Strumxector het volgende:
Ik snap het niet hoor
XP (2499) herkent em niet automatisch en als ik dan wat drivers selecteer zegt tie dat tie er niets mee kan doen
het kan iets heel simpels zijn hoor, kep namelijk helemaal geen ervaring met Win2000 en XP
Waarschijnlijk staat plug and Pray niet aan even een utility van die netwerkkaart downloaden, en dan moet het lukken.
okee, ik gaat ff zoekenOp vrijdag 29 juni 2001 18:59 schreef The_one_and_Only het volgende:
[..]
Wat al gesuggereerd werd.
Waarschijnlijk staat plug and Pray niet aan even een utility van die netwerkkaart downloaden, en dan moet het lukken.
bedankt
Verwijderd
Dat denk ik ook jaOp vrijdag 29 juni 2001 18:59 schreef The_one_and_Only het volgende:
[..]
Wat al gesuggereerd werd.
ik kwam op zo'n zelfde soort pagina uit, en daar stond tie niet bij.Op vrijdag 29 juni 2001 19:09 schreef yGiDoRp het volgende:
http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=support&pathtype=support&sku=3C905B-COMBO
edit -> lol, ik weet al hoe het kwam dat jij wel 2000 drivers vond, tis er nmlk 1 voor de 900 serie en ik zoek drivers voor de 509
Maar thx
ik heb dus in de eerste post gezegd dat ik drivers zoek voor de 3c905b
maar het is voor de 3c509b
stom stom stom
Op http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=support&pathtype=support&sku=3C509B-COMBO kan je alles vinden wat je nodig hebt.... hoewel ik niet een w2k driver zie. Het is natuurlijk ook wel een heel oud kaartje.
Hoewel ik me ook niet kan voorstellen dat er bij windows 2000 geen standaarddriver voor aanwezig is. Maar klooi es wat met cardfind... kijken of dat helpt.
Zooon newbie ben ik nou ook niet hoorOp vrijdag 29 juni 2001 22:11 schreef VlasBaard het volgende:
*ZUCHT*
Op http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=support&pathtype=support&sku=3C509B-COMBO kan je alles vinden wat je nodig hebt.... hoewel ik niet een w2k driver zie. Het is natuurlijk ook wel een heel oud kaartje.
Hoewel ik me ook niet kan voorstellen dat er bij windows 2000 geen standaarddriver voor aanwezig is. Maar klooi es wat met cardfind... kijken of dat helpt.
en die link die jij gaf had ik ook al maar daar staan idd geen W2k drivers
cardfind werkt niet want W2k kan de kaart simpelweg niet vinden
ik heb ook al zo'n utility gebruikt, maar dan zegt dat proggie dat er geen kaart geinstalleerd is
dus ik weet het niet meer
Kubuntu
nu vind xp de NIC idd wel, maar nu nog het probleem met de drivers
xp zegt dat tie ze niet kan vinden, waar zou ik die kunnen vinden dan? (behalve de 3com site want daar staan ze niet bij)
xp zegt dan dat je kan kiezen uit bv -> yes, connect and search for the software on the internet
geeft 'ie niet een bestandsnaam op waarop je zelf even je windows systeemschijf en installatie CD kunt doorzoeken?
nope, hij kan niets vindenOp zaterdag 30 juni 2001 11:13 schreef BartNL het volgende:
op de installatie CD van windows? Of gewoon ergens op je harde schijf onder ..\system\drivers
geeft 'ie niet een bestandsnaam op waarop je zelf even je windows systeemschijf en installatie CD kunt doorzoeken?
NEOTEK of yGiDoRp, kunnen jullie niet ff die drivers naar mij sturen, want bij mij staan ze echt nergens (XP 2499)
Verwijderd
Op zaterdag 30 juni 2001 09:28 schreef yGiDoRp het volgende:
[..]
Hij draait Windows 2000 !!!
als je heel ff gelezen had, had gezien dat de php al aan staat maar dat XP er geen drivers voor kan vindenOp zaterdag 30 juni 2001 13:50 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
, en dan en je niet "zo'n newbie", om zo'n netwerkkaart in te stellen moet je met een bootflop in dos starten, de utils ook op die flop dumpen en dan draaien, dan in pnp mode
![]()
![]()
waarom koop je gewoon geen realtek 10/100 voor n geeltje? ben je van al het gezeik af, en je heb 100mbit
ja ga ik maar doenOp zondag 01 juli 2001 00:20 schreef weareborg het volgende:
509b? da's zo'n isa barrel geval.
waarom koop je gewoon geen realtek 10/100 voor n geeltje? ben je van al het gezeik af, en je heb 100mbit
dit gaat niet lukken volgens mij want volgens microsoft wordt tie niet ondersteund in W2000