Sinds kort krijg ik sporadisch meldingen op mijn telefoon van Google+ van artikelen die daar op staan. Als een soort van spam. Ik ben nergens op geabonneerd met mijn G+ account en maak er ook nooit gebruik van. Zojuist was er een bericht van een klickbait achtige post over de Nintendo Switch en iets met dat deze zou verschillen in kracht vergeleken met de Xbox en PS (wat een debiel iets). Het lijkt wel alsof G+ mij over wilt halen G+ te gaan gebruiken door af en toe iets voor te schotelen met iets wat ik mogelijk leuk zou kunnen vinden (ondanks de onderwerpen totaal niet aansluiten op mijn zoekgedrag of youtube gedrag).
Mijn Youtube account gebruik ik los van mijn Google/G+ account, een account die ik bij YT had voordat ze G+ gingen integreren met YT.
Mijn vraag
Hoezo krijg ik ineens deze berichten? Hoe zet ik deze "recommended artikelen" uit?
Relevante software en hardware die ik gebruik
LG G4 met stock android.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kijken bij mijn G+ of ik ergens een abonnement op heb (wat ik niet heb) en bij instellingen gekeken of er iets is van een recommended optie.
Zoeken op GoT.Tweakers met de woorden Google+, Google plus, spam, aanbevolen, recommended.
Zoeken op Google met zinnen zoals: Why do I get Google+ recommendations/spam/messages.
Iemand anders hier ook last van? Alvast bedankt.
Mijn Youtube account gebruik ik los van mijn Google/G+ account, een account die ik bij YT had voordat ze G+ gingen integreren met YT.
Mijn vraag
Hoezo krijg ik ineens deze berichten? Hoe zet ik deze "recommended artikelen" uit?
Relevante software en hardware die ik gebruik
LG G4 met stock android.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kijken bij mijn G+ of ik ergens een abonnement op heb (wat ik niet heb) en bij instellingen gekeken of er iets is van een recommended optie.
Zoeken op GoT.Tweakers met de woorden Google+, Google plus, spam, aanbevolen, recommended.
Zoeken op Google met zinnen zoals: Why do I get Google+ recommendations/spam/messages.
Iemand anders hier ook last van? Alvast bedankt.
Curse your sudden but inevitable betrayal!