Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:36
Na een overgang van pop3 naar Office 365 heb ik een export gemaakt van de bestaande mailbox. Deze hierna weer geïmporteerd in de nieuwe mailbox.
Na afloop bleek dat hij niet alles juist had geëxporteerd, echter heb ik alleen het .OST bestand.
Er staat een nieuwe office op.
Ik wil dus eigenlijk het OST omzetten naar een PST, maar kom alleen dure software tegen, of freeware waarbij je maar 25 emails per folder kunt restoren.

Weet iemand hoe ik de OST kan aanpassen zodat deze weer een PST wordt?

Alvast bedankt voor de reacties.

Beste antwoord (via YorgoB op 07-11-2016 12:20)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
YorgoB schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:11:
Dank voor je reactie.
Weet dat het geen normale backup is idd.
Heb een paar bladzijden google gelezen en diverse apps geïnstalleerd, daarna weer verwijderd.
Allemaal met beperkingen, ook degenen uit jouw linkje.
OST koppelen aan een bestaande gaat niet goed omdat hij ziet dat het voor een andere mailbox is.
Heb je nog altijd de mogelijkheid om te koppelen op pop3?
Kan je iets meer vertellen? Heb je nergens meer de mail staan? Heb je toegang tot webmail?

Je zou in het ergste geval een VM kunnen opzetten, daarop Outlook (geen 365) installeren, en dan opnieuw koppelen, maar dat hangt allemaal af van hoe alles is geconfigureerd.

Alle reacties

• HollowGamer
  • Niet online
https://support.office.co...d4eef30b78#__toc290027728

Een OST bestand dient eigenlijk dus alleen als offline copy, maar denk je dat al van op de hoogte was. ;)
Het kan dus goed zijn dat je niet alle mails terug krijgt.

Welke tools heb je al geprobeerd? Als ik google kom ik verschillende opties tegen, zie o.a. http://www.slipstick.com/...t-to-a-personal-file-pst/
In de Documents map en in je local path staat nergens meer een .pst bestand?

[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 06-11-2016 11:05 ]

• YorgoB
Dank voor je reactie.
Heb een paar bladzijden google gelezen en diverse apps geïnstalleerd, daarna weer verwijderd.
OST koppelen aan een bestaande gaat niet goed omdat hij ziet dat het voor een andere mailbox is.

Acties:
  • Beste antwoord

• HollowGamer
  • Niet online
YorgoB schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:11:
Dank voor je reactie.
Heb je nog altijd de mogelijkheid om te koppelen op pop3?
Kan je iets meer vertellen? Heb je nergens meer de mail staan? Heb je toegang tot webmail?

Je zou in het ergste geval een VM kunnen opzetten, daarop Outlook (geen 365) installeren, en dan opnieuw koppelen, maar dat hangt allemaal af van hoe alles is geconfigureerd.

• YorgoB
Weet idd niet of de klant er nog bij kan, zal dit eens vragen. Bedankt voor je reactie.
Ik ga dit eerst na!