Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Staat artikeltype video's wellicht uitgevinkt bij jouw instellingen? https://tweakers.net/instellingen/layout/
Verwijderd
Ik heb t zelfde probleem, dacht dat ik de enigste was. Ik heb alles daar in de layout aangevinkt dus...
Ik heb niets gewijzigd aan de instellingen tov gisteren. Ik zal eens proberen als ik uitlog.mfpieters schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:24:
Staat artikeltype video's wellicht uitgevinkt bij jouw instellingen? https://tweakers.net/instellingen/layout/
Edit : uitloggen heeft geen effect, en dan zouden de instellingen niet mogen meespelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Arator op 06-11-2016 09:22 ]
Hier werkt tweakers.net gewoon. Doorklikken op polder naar valley Nissan item video: Van de Polder naar de Valley - De Nederlander achter Nissans zelfrijde...
En het filmpje begint te laden.
IOS 8.3 safari
IOS 8.3 safari
Ik kan het artikel en video laden, dat is het probleem niet, maar op de frontpage blijft de dag op zaterdag staan. Ik zie dus zondag 6 november, en de geposte nieuwsberichten, niet staan.SpamLame schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:22:
Hier werkt tweakers.net gewoon. Doorklikken op polder naar valley Nissan item video: Van de Polder naar de Valley - De Nederlander achter Nissans zelfrijde...
Aan bedoelde je dat, dan kan ik melden daar ook "last" van te hebben.Arator schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:25:
[...]
Ik kan het artikel en video laden, dat is het probleem niet, maar op de frontpage blijft de dag op zaterdag staan. Ik zie dus zondag 6 november, en de geposte nieuwsberichten, niet staan.
Same here.
Eat the bugs, live in a pod
SameVerwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:41:
Fixed for me
Hoe?Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:41:
Fixed for me
Het klinkt alsof je browser (of een tussenliggend systeem) de site onnodig cached. Heb je wellicht e.o.a. optimalisatiedienst aan staan (o.a. Chrome biedt dat)?
Verwijderd
Ik heb eigenlijk niks gedaan. Refresh en poef, hij stond er weer.ACM schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:47:
[...]
Hoe?
Het klinkt alsof je browser (of een tussenliggend systeem) de site onnodig cached. Heb je wellicht e.o.a. optimalisatiedienst aan staan (o.a. Chrome biedt dat)?
In mijn geval in een andere tab t.net laden.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:55:
[...]
Ik heb eigenlijk niks gedaan. Refresh en poef, hij stond er weer.
Gefixed. Volgens mij is iemand van redactie iets vergeten aan te vinken om het artikel op zondagmorgen om 6u automatisch op de frontpage te plaatsen. Die hoogtepuntenbalk, of hoe noem je die, stond waarschijnlijk wel aangevinkt.
Pagina: 1