Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Frontpagina laadt zondag niet op.

Pagina: 1
Acties:

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Frontpagina wil blijkbaar zondag niet laden. Ik zie dat er reeds een artikel gepost is over "van de polder naar de valley", want die staat vanboven in die "hoogtepuntenbalk".
Probleem stelt zich op een android gsm als op een windows 10 laptop met chrome en edge.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• mfpieters
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05:50
Staat artikeltype video's wellicht uitgevinkt bij jouw instellingen? https://tweakers.net/instellingen/layout/

Verwijderd

Ik heb t zelfde probleem, dacht dat ik de enigste was. Ik heb alles daar in de layout aangevinkt dus...

• Arator
  • Nu online
mfpieters schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:24:
Staat artikeltype video's wellicht uitgevinkt bij jouw instellingen? https://tweakers.net/instellingen/layout/
Ik heb niets gewijzigd aan de instellingen tov gisteren. Ik zal eens proberen als ik uitlog.

Edit : uitloggen heeft geen effect, en dan zouden de instellingen niet mogen meespelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Arator op 06-11-2016 09:22 ]

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 07:36

SpamLame

niks

Hier werkt tweakers.net gewoon. Doorklikken op polder naar valley Nissan item video: Van de Polder naar de Valley - De Nederlander achter Nissans zelfrijde...
En het filmpje begint te laden.
IOS 8.3 safari

• Arator
  • Nu online
SpamLame schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:22:
Hier werkt tweakers.net gewoon. Doorklikken op polder naar valley Nissan item video: Van de Polder naar de Valley - De Nederlander achter Nissans zelfrijde...
En het filmpje begint te laden.
Ik kan het artikel en video laden, dat is het probleem niet, maar op de frontpage blijft de dag op zaterdag staan. Ik zie dus zondag 6 november, en de geposte nieuwsberichten, niet staan.

• SpamLame

SpamLame

niks

Arator schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:25:
[...]

Ik kan het artikel en video laden, dat is het probleem niet, maar op de frontpage blijft de dag op zaterdag staan. Ik zie dus zondag 6 november, en de geposte nieuwsberichten, niet staan.
Aan bedoelde je dat, dan kan ik melden daar ook "last" van te hebben.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Same here.

Eat the bugs, live in a pod

Verwijderd

Fixed for me

• SpamLame

SpamLame

niks

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hoe?

Het klinkt alsof je browser (of een tussenliggend systeem) de site onnodig cached. Heb je wellicht e.o.a. optimalisatiedienst aan staan (o.a. Chrome biedt dat)?

Verwijderd

ACM schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:47:
[...]

Hoe?

Het klinkt alsof je browser (of een tussenliggend systeem) de site onnodig cached. Heb je wellicht e.o.a. optimalisatiedienst aan staan (o.a. Chrome biedt dat)?
Ik heb eigenlijk niks gedaan. Refresh en poef, hij stond er weer.

• SpamLame

SpamLame

niks

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:55:
[...]

Ik heb eigenlijk niks gedaan. Refresh en poef, hij stond er weer.
In mijn geval in een andere tab t.net laden.

• Arator
  • Nu online
Gefixed. Volgens mij is iemand van redactie iets vergeten aan te vinken om het artikel op zondagmorgen om 6u automatisch op de frontpage te plaatsen. Die hoogtepuntenbalk, of hoe noem je die, stond waarschijnlijk wel aangevinkt. ;)

Pagina: 1