Toon posts:

Vervangen batterij acer aspire e5-553g

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik bezit de volgende laptop: Acer Aspire, e5-553g series (http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16834315604).
Nu ben ik ontevreden met de batterij (< 2 uur met (weliswaar) intensief gebruik) en zou ik deze graag willen vervangen voor een betere. Bij voorkeur zie ik het graag +- 5 uur overleven zonder het te hoeven opladen. Nu weet ik niks van dit onderwerp en bouw ik op jullie voor advies en/of pointers. In principe heb ik geen vast budget en laat ik mij graag adviseren.

Thanks,
Caser

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2016 20:52 ]

Alle reacties

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Hoe lang deed de batterij erover toen die nieuw was? 5 Uur? Koop dan een nieuwe originele batterij.

Het is niet zo dat je een super-hi-tech batterij kan kopen die het langer doet dan de originele, alhoewel er vast chinezen zijn de meer beloven.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Reepje schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:50:

Het is niet zo dat je een super-hi-tech batterij kan kopen die het langer doet dan de originele, alhoewel er vast chinezen zijn de meer beloven.
Met alle gevolgen van dien. Ik zou niet veel anders willen aanraden dan een Originele maar die zou vast net zo lang mee gaan als je huidige.