Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-07 20:35
Ik wil de telefoon van mijn vrouw resetten en helemaal leeg halen, helaas heeft deze telefoon gezwommen en is het display defect waardoor ik geen beeld meer heb.

Heb nu al via kies geprobeerd, maar dat lukt me niet. kom tot aan de vraag of ik backup wil maken, daarna gebeurt er niets meer.

Nu weet ik dat er een hard reset haalbaar is, maar voor zover ik weet moet ik dan in een menu de juiste keuze kiezen, aangezien ik dat menu niet kan zien weet ik ook totaal niet welke optie ik moet gebruiken.

is er iemand met verstand van samsung galaxy alphas en mij kan helpen om de hard reset uit te voeren?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hardware reset zou je via de recovery op gevoel moeten doen, dus toestel uit, rebooten in recovery modus en dan op gevoel kiezen.
Even Googlen:
YouTube: Samsung Galaxy Alpha G850F - Resetear | Reestablecer | Hard Reset | ...

Voor die tijd wel een backup maken met smart switch, die werkt velen malen beter dan KIES.

[ Voor 6% gewijzigd door Mrjraider op 05-11-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
huntedjohan schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:36:
is er iemand met verstand van samsung galaxy alphas en mij kan helpen om de hard reset uit te voeren?
Als je scherm defect is, heeft het toch weinig nut om deze leeg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

rens-br schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:39:
[...]

Als je scherm defect is, heeft het toch weinig nut om deze leeg te halen?
tenzij je hem voor reparatie terug wilt sturen, of ergens heen wilt brengen, of voor onderdelen wilt verkopen enz...

in het geval dat je hem wilt weggooien zou ik ook zeggen om hem gewoon te vernietigen, maar ik vemoed dat het iets met een reparatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-07 20:35
Heb iemand die m van.me over wil nemen. Vind t dan wel net zo fijn om m gereset te hebben😂

Heb t nu toch voa kies gered. Was wel hele klus maar is leeg.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:22
Je zou ook nog kunnen inloggen met je Samsung account en het apparaat kunnen wissen.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Pagina: 1