Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik heb net voor 65.00 een lenovo ideapad miix 10 kunnen kopen met windows 8.1 er op en wil hem geven aan mijn tante zodat ze kan skypen met ons.
Ze weet absoluut niks van computers dus ik zal hem eerst helemaal inrichten voor haar voor dat ik hem opstuur.

Iemand ervaring met deze tablet? Was de enige met 64gb opslag en 2gb ram en een beetje groot scherm omdat mijn tante vaak niet goed ziet.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Skype vooral

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Reviews opgezocht en specs ze hadden eventueel ook deze (specs) voor iets minder alleen die heeft 32GB en 1 GB ram

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2016 17:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:25:
Iemand ervaring met deze tablet? Was de enige met 64gb opslag en 2gb ram en een beetje groot scherm omdat mijn tante vaak niet goed ziet.
Er draait gewoon Windows 8.1 op, dus ervaringen zullen overal hetzelfde zijn. Ik kan in ieder geval wel aanraden om er Windows 10 op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:41:
[...]

Er draait gewoon Windows 8.1 op, dus ervaringen zullen overal hetzelfde zijn. Ik kan in ieder geval wel aanraden om er Windows 10 op te zetten.
Ik las dat er geen drivers zijn voor windows 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:41:
[...]

Ik las dat er geen drivers zijn voor windows 10?
Lijkt me sterk, aangezien Windows 8.1 drivers ook gebruikt kunnen worden voor Windows 10.

Welke IdeaPad heb je precies gehaald? Er zijn verschillende versies van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:51:
[...]

Lijkt me sterk, aangezien Windows 8.1 drivers ook gebruikt kunnen worden voor Windows 10.

Welke IdeaPad heb je precies gehaald? Er zijn verschillende versies van.
Deze: https://uk.webuy.com/prod...DEMII64GW80B#.WB4I-4jfWhA

Laat maar ze hebben mijn order geannuleerd omdat ze het product niet kunnen vinden.... bestel deze wel: https://uk.webuy.com/prod...ABLIN10WIN8B#.WCBrpojfWhA

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2016 12:58 ]