A7V Powermanagent

Pagina: 1
Acties:

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:26
Hoi,

ik ben sinds vrijdag de trotse bezitter van een T-Bird 750 .. hi jis niet gelokt ik heb m al op 800 gehad maar ik moet eerst een nieuwe cooler.

Maar nu komt de echte vraag:
Ik doe natuurlijk ook mee aan de Dnet DPC en dus wil ik mijn nieuwe computer zoveel mogelijk laten grazen, maar wat schertst mijn verbazing...zodra mijn computer een tijdje stilstaat springt hij in een of andere screensaver mode ofzo ik weet niet wat er dan gebeurt ik heb de windows-power-off uitgezet alleen de monitor na 15 min uit, misschien hebben jullie een idee ? ik krijg namelijk alleen maar aan wanneer ik CTRL-ALT-DEL doe krijg ik de takenlijst van win98 en dan kan ik die wegdoen. maar er gebeurt echt niks dan er komt gewoon geen enkel blokje bij?

Ik hoop dat jullie iets weten ?
Kasper

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-06 22:25

tazitiz

dbprutser

Kijk eens in de control panel onder de power management, daar wordt onder o.a. win 98 het geavanceerde power management ingesteld, en misschien is het handig om uit te proberen hier alles uit te zetten.

lukt dit niet - kijk dan eens in je bios, en zet daar eerst alles uit.

het kan zijn dat dnet er niet tegen kan als de HD uitgeschakeld wordt voor power savings.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

Beaves

Usque ad Finem

Daar kan Dnet wel tegen hoor, ik doe het ook als ik naar bed ga, en als ik de volgende morgen weer kijk heeft ie gewoon blokjes lopen grazen hoor!

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 21:45
Wat zijn koetjes ?

ze grazen ?

(newbie in koeien)

PVoutput

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Knights16, dit is een "wedstrijd" vabn distributed.net waarmee een 64 bits code gekraakt wordt. Het team Dutch Power Cows is ons eigen team van Tweakers.net/FOK/GOT.

Zie http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123 ,je kan ook kijken op het forum Dutch Power Cows, voor extra informatie kan je gaan naar IRC #DPC. Ik zou zeggen, ga snel kijken en mee doen !

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage