Op vrijdag 29 juni 2001 23:18 schreef VlasBaard het volgende:
Niet overzichtelijker dan aparte directories.
Noem jij dit overzichtelijk

Documents and Settings
backup
download
install
New Folder
school
Program Files
BJPrinter
WINNT
HalfLifeUplink
Summoner
Unreal
UnrealTournament
DnB
ftp
movies
Shockwave
Rio500
k6
word
Black & White
napsternew
new3
techno
temp
various
various (ja 2x!)
nog wat losse files...
Dat zou ik namelijk hebben als ik alles op 1 grote hoop gooi... en dan is dit nog niet eens op naam gesorteerd, want dan komt het helemaal door elkaar te staan

Slack is niet zo belangrijk dat je er moeilijk voor wil gaan lopen doen.
Slack is idd niet zo'n probleem, maar het gaat me vooral om de performance winst van grotere clustergrootte (niet veel verschil, dat geef ik toe).
FAT tabel staat niet in de HD cache (dat is de read-ahead). FAT tabel staat in je geheugen en je hebt 512 Mb dus ook dat is geen argument.
Als ik me niet vergis staat in de reference van
www.storagereview.com toch dat het in je hd cache komt... en had ik maar 512MB, kheb "maar" 160MB (heb niet meer nodig).
Nee want het duurt (veel) langer. Dus tenzij je 1 karakter per minuut typt is dat ook geen argument.
veel langer zou ik niet zeggen... elke halve seconde tikt er wel een procentje weg. Dus reken maar uit!
Argumenten waarom je het niet moet doen ?
1) omdat je dan in <1 seconde 1 gieg kan verplaatsen (want het is maar een FAT wijziging)
Heb ik nog nooit gedaan, ik zet het gelijk in de goede partitie.
2) omdat je nooit dingen hoeft te verplaatsen ivm vrije ruimte
True, maar ik kan nog altijd met PM de boel weer opnieuw indelen. Of als het echt krap word alles op 1 hoop vegen (toendertijds ook gedaan met mijn 6,5 gig). Maar ik heb nu nog ruimte genoeg met mijn 45 gig, en het beviel me helemaal niet om alles bij elkaar te hebben op die 6,5 gig....
3) omdat je nooit meer hebt dat je zo ontevreden met met je partitionering bent dat je de boel nooit hoeft te repartitioneren
Fluitje van een cent met PM6, maar dan nog: ik heb er zo goed over nagedacht dat het nog steeds precies zo is zoals ik het wil en er nix verandert hoeft te worden.
Zelfs als je veel in true-dos werkt is het niet nodig, want daar heb je SmartDrv voor.
Gebruik ik niet meer omdat ik win2k als os heb. Gebruikte het zowiezo alleen nog maar om nostalgische games te spelen