Hallo Forumleden,
Ik ben op zoek naar een laptop. Ik heb zelf al even rondgekeken en kom bij de volgende laptops uit:
Deze ook nog maar die kon ik niet vinden hier via Tweakers vandaar even een linkje:
http://www.mediamarkt.nl/...k-80sw00bvmh-1476476.html
Ik kom er zelf niet helemaal uit welke ik nou zou moeten gaan nemen:
bouwkwaliteit:
De Asus ux310 is qua bouwkwaliteit denk ik de beste , gelijk gevolgd door de Lenovo 710
betrouwbaarheid:
Heb ik geen idee van maar volgens mij staat Asus wat hoger aangeschreven hierbij
scherm:
Denk dat de Lenovo 710 wat ik zo lees het mooiste IPS scherm heeft gevolgd door de Asus ux310
Inch scherm:
De lenovo 510s heeft een 14inch de andere twee 13 inch scherm
Processor:
Allemaal zelfde i3 processor
geheugen:
De Asus heeft maar 4gb geheugen en de Lenovo's 8gb
SSD:
Allemaal een 128 SSD
prijs:
de Lenovo 510s 14 is 100 euro goedkoper
Ik ga er alleen mee internetten. email, skype filmpje kijken muziek luisteren. Geen zware taken dus !!!
Budget tussen de 500-700 euro
Mijn vragen zijn:
1) welke laptop zouden jullie nemen als de keus aan jullie was? of hebben jullie nog een ander alternatief ?
2) Hoeveel ruimte blijft er over ongeveer van de 128ssd na het installeren van windows 10 ( incl updates , avg, ccleaner en veel meer zal ik niet gaan installeren daarvoor heb ik wel een desktop pc )
Jullie worden alvast bedankt,
Renate
Ik ben op zoek naar een laptop. Ik heb zelf al even rondgekeken en kom bij de volgende laptops uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus ZenBook UX310UA-FC075T | € 679,- | € 679,- |
| 1 | Lenovo IdeaPad 510S-14ISK (80TK006GMH) | € 599,- | € 599,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.278,- | |
Deze ook nog maar die kon ik niet vinden hier via Tweakers vandaar even een linkje:
http://www.mediamarkt.nl/...k-80sw00bvmh-1476476.html
Ik kom er zelf niet helemaal uit welke ik nou zou moeten gaan nemen:
bouwkwaliteit:
De Asus ux310 is qua bouwkwaliteit denk ik de beste , gelijk gevolgd door de Lenovo 710
betrouwbaarheid:
Heb ik geen idee van maar volgens mij staat Asus wat hoger aangeschreven hierbij
scherm:
Denk dat de Lenovo 710 wat ik zo lees het mooiste IPS scherm heeft gevolgd door de Asus ux310
Inch scherm:
De lenovo 510s heeft een 14inch de andere twee 13 inch scherm
Processor:
Allemaal zelfde i3 processor
geheugen:
De Asus heeft maar 4gb geheugen en de Lenovo's 8gb
SSD:
Allemaal een 128 SSD
prijs:
de Lenovo 510s 14 is 100 euro goedkoper
Ik ga er alleen mee internetten. email, skype filmpje kijken muziek luisteren. Geen zware taken dus !!!
Budget tussen de 500-700 euro
Mijn vragen zijn:
1) welke laptop zouden jullie nemen als de keus aan jullie was? of hebben jullie nog een ander alternatief ?
2) Hoeveel ruimte blijft er over ongeveer van de 128ssd na het installeren van windows 10 ( incl updates , avg, ccleaner en veel meer zal ik niet gaan installeren daarvoor heb ik wel een desktop pc )
Jullie worden alvast bedankt,
Renate