Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 21:10
Helaas is mijn geliefde Tabpro 8,4" stuk gegaan en ben daarom op zoek naar een vergelijkbare tablet. Ik zoek een niet al te grote tablet van tussen de 8 en 9" die geschikt is voor het dagelijkse internetten, netflixen en gamen (niet al te zware games). Mijn budget ligt op maximaal 350 euro. Tot nu toe ben ik de volgende tablets tegengekomen:

- Galaxy tab s2 8"
- Huawei MediaPad M3

De Huawei ziet er erg interessant uit, maar ik heb geen enkele ervaringen met dit merk. Over de Galaxy tab twijfel ik nog, omdat ik 'm iets aan de kleine kant vind en de 4:3-verhouding ook niet zo praktisch vind.

Hoor het graag als jullie tips/alternatieven hebben.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Ik zou de Shield nog meenemen in je vergelijking, zeker ook gezien de prijs:
pricewatch: Nvidia Shield K1 16GB Zwart
En op het randje van je eisen de iPad Mini 4:
pricewatch: Apple iPad mini 4 Wi-Fi 16GB Goud

Huawei is interessant spul, maar scoort constant iets slechter in reviews dan de Tab s2 8.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zou voor de iPad gaan van bovenstaande link

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 21:10
swhnld schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:22:
Ik zou de Shield nog meenemen in je vergelijking, zeker ook gezien de prijs:
pricewatch: Nvidia Shield K1 16GB Zwart
En op het randje van je eisen de iPad Mini 4:
pricewatch: Apple iPad mini 4 Wi-Fi 16GB Goud

Huawei is interessant spul, maar scoort constant iets slechter in reviews dan de Tab s2 8.
Dank voor de tips, ben zelf niet echt een apple-fan en vind de mini ook iets aan de kleine kant. Maar ik zal het overwegen. Waar had je trouwens gelezen dat de Huawei slechter is? Als ik de benchmarks zo eens vergelijk scoort deze beter dan de Samsung. Lees ook dat de batterij van de huawei aanzienlijk beter is.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Ik heb gewoon in Google de naam plus het woord review getikt. Dan krijg je allerlei resultaten en scoort de ene beter dan de andere. De Huawei heeft 3,5 tot 4 sterren, de Samsung 4 tot 4,5.

[ Voor 17% gewijzigd door swhnld op 05-11-2016 18:46 ]

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-11 19:05

EektheMan

DPC

Ik zit voor Black Friday ook naar die Samsung S2 8" te kijken.

Mooie van de S2 is dat het scherm erg goed leesbaar is in daglicht. Daarnaast wordt ie hier (niet NL) ook geleverd met een double SIM 3G/LTE versie voor +/- 100 Euro extra. Dat maakt het erg interessant voor op het werk (klonen SIM).

Nu weet ik niet hoe het zit bij Huawei of ander Chinese staatsspul, maar voor de S2 zijn ook veel accessoires beschikbaar. Hier, bij Huawei weinig tot niet, of gewoon voor korte duur.

Aan de andere kant zou ik liever een tablet hebben die op Windows Mobile of Win10 draait, maar op dat formaat kom je bij HP of Lenovo terecht en die leveren hier helaas dat formaat niet. Ik heb ze toch liever eerst even vast. Die S2 is heerlijk licht al vind ik de randen best scherp.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Pagina: 1