Toon posts:

logitech cordless mouse keyboard problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb heb een logitech cordless iTouch set. En nu moet hij dus cordless zijn maar als ik meer als 10 centimeter van het kastje af ga zitten doet hij het al niet meer. :'(
En ik heb al emails naar logitech gestuurd maar krijg geen reactie. Misschien dat iemand dit probleem al eerder heeft mee gemaakt en mij kan helpen.

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:21
Je moet het kastje zover mogenlijk van stoorapparaten zetten, zoals de monitor of luidsprekers (minstens 20 cm).Misschien dat er een apparaat het signaal stoort.Ook moet er niks tussen zitten wat het signaal blokkeert, bijvoorbeeld als je het kastje onder een ijzeren bureau hebt liggen. Ik heb dit namelijk ook gehad.Na het verplaatsen van de ontvanger werkte het wel goed.

Suc6 :P

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

Ben altijd al tegen cordless geweest omdat ik het nut niet zo zie ( behalve voor de muis )

Maare.. batterijen zijn wel lekker vol, ? geen blanco stickers op de receiver.. ?

suc6

Verwijderd

Heb je mischien je muis en toetsenbord op
een stalen buro staan.
Heb zelf ook die set en die werkt zelfs na 5
meter nog.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 02:18

DeTeraarist

#Boots2Asses

WildOne schreef:
Je moet het kastje zover mogenlijk van stoorapparaten zetten, zoals de monitor of luidsprekers (minstens 20 cm).
Zo staat het wel in de handleiding ja, maar mijn receiver staat op ongeveer 5 cm van m'n monitor vandaan en ik heb er geen problemen mee.

Xoverride schreef:
geen blanco stickers op de receiver.. ?
Als zou je hem helemaal volplakken, dat maakt niet zo heel veel uit (het moet natuurlijk geen 3 cm dik rondom de receiver zitten ;) ). I-Touch is namelijk radiografisch (of hoe je dat ook mag noemen ;) ).

edit:

Gramaticale aanpassingen :+

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb al een tijd een gewoon iTouch cordless keyboard gebruikt en sinds kort heb ik een cordless desktop Pro.

Het werkt fantastisch en cordless heeft echt geen grote nadelen (ik kijk even naar mijn toch wel iets geavanceerdere Boomslang 2000 die momenten niks te doen heeft ;) )

Maar goed, over het receiver probleem: gewoon even prutsen. Als je nieuwe batterijen hebt dan ligt het dus aan de plek van de receiver. Ik heb ook gehad dat het toetsenbord met een ontzettende vertraging typte en dat bleek te komen doordat de receiver tussen mijn monitoren stond.

Grappig genoeg had ik daar bij mijn gewone cordless desktop geen last van. Nu staat de receiver in een kast naast mij en de afstand is zo'n 50 cm tot een meter.

ff zoeken waar hij het beste ontvangt dus.....succes!
Pagina: 1