Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik wil graag een PC die moeiteloos de games van gamemaker Blizzard aankan. Van Diablo 3 tot Overwatch. Daarnaast wil ik graag Battlefield 1 uitproberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zou ik binnen mijn budget van € 1100 blijven. Kast, beeldscherm, muis en toetsenbord niet inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, mijn Adata 120gb SSD. https://tweakers.net/pric...p550-120gb/specificaties/
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve mijn Adata SSD. Graag hoor ik van jullie adviezen over zowel de inhoud van de computer en de buitenkant. Welke computerkast of beeldscherm raden jullie aan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Ik geef ook niet om het uiterlijk van de computer. Zolang het maar moeiteloos de games speelt die ik wil spelen. Zie eerste vraag.
Ga je overklokken?
Nee. Hier heb ik geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips en adviezen. Passen de alvast door mij uitgekozen onderdelen wel bij/in elkaar?
Bijvoorbaat dank!
Gamen. Ik wil graag een PC die moeiteloos de games van gamemaker Blizzard aankan. Van Diablo 3 tot Overwatch. Daarnaast wil ik graag Battlefield 1 uitproberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zou ik binnen mijn budget van € 1100 blijven. Kast, beeldscherm, muis en toetsenbord niet inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, mijn Adata 120gb SSD. https://tweakers.net/pric...p550-120gb/specificaties/
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve mijn Adata SSD. Graag hoor ik van jullie adviezen over zowel de inhoud van de computer en de buitenkant. Welke computerkast of beeldscherm raden jullie aan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Ik geef ook niet om het uiterlijk van de computer. Zolang het maar moeiteloos de games speelt die ik wil spelen. Zie eerste vraag.
Ga je overklokken?
Nee. Hier heb ik geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips en adviezen. Passen de alvast door mij uitgekozen onderdelen wel bij/in elkaar?
Bijvoorbaat dank!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 350,90 | € 350,90 |
1 | MSI Z170A PC MATE | € 108,95 | € 108,95 |
1 | Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING | € 349,30 | € 349,30 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Noctua NH-U12S | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 99,26 | € 99,26 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.014,30 |