Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzer4
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08 08:44
Beste mede tweakers,

Bij deze een waarschuwing voor gebruiker Mausiej heb gereageerd op advertentie V&A aangeboden: MSI Radeon RX 480 8GB en na overeenstemming betaald en na nog een kort contact niks meer vernomen van Maurice.
Het vreemde is dat hij tot ongeveer eind september keurig handelde en gebaseerd op die beoordelingen dacht ik met een betrouwbaar persoon te maken te hebben.
Elke poging van mijn kant om contact met hem te krijgen word niet beantwoord en hij is nog gewoon actief op Facebook in zijn woonplaats groepen.
Ik heb inmiddels contact met de andere tweaker die ook op deze advertentie heeft gereageerd en deze deelt helaas mijn ervaring. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen gedupeerd zijn door Mausiej.
Ik weet dat hij tegelijk met de 480 ook een 470 te koop had staan. Ik en de andere tweaker gaan uiterlijk maandag aangifte doen en het zou in ieders voordeel zijn indien er nog meer gedupeerden zijn deze ook aangifte gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt het beste een mail naar va@tweakers.net sturen. Een topic wordt minder snel gezien en dit soort topics wordt snel als een schandpaal gezien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dizzer4 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 01:58:
Beste mede tweakers,

Bij deze een waarschuwing voor gebruiker Mausiej heb gereageerd op advertentie V&A aangeboden: MSI Radeon RX 480 8GB en na overeenstemming betaald en na nog een kort contact niks meer vernomen van Maurice.
Het vreemde is dat hij tot ongeveer eind september keurig handelde en gebaseerd op die beoordelingen dacht ik met een betrouwbaar persoon te maken te hebben.
Elke poging van mijn kant om contact met hem te krijgen word niet beantwoord en hij is nog gewoon actief op Facebook in zijn woonplaats groepen.
Ik heb inmiddels contact met de andere tweaker die ook op deze advertentie heeft gereageerd en deze deelt helaas mijn ervaring. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen gedupeerd zijn door Mausiej.
Ik weet dat hij tegelijk met de 480 ook een 470 te koop had staan. Ik en de andere tweaker gaan uiterlijk maandag aangifte doen en het zou in ieders voordeel zijn indien er nog meer gedupeerden zijn deze ook aangifte gaan doen.
wat ik persoonlijk zou doen is met de tweaker die zijn monitor heeft opgehaald contact op nemen en dan een adres zien te achter halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 06:47:
[...]

wat ik persoonlijk zou doen is met de tweaker die zijn monitor heeft opgehaald contact op nemen en dan een adres zien te achter halen.
Uit de advertentie "Wegens verhuizing heb ik wat extra geld nodig dus daarom verkoop ik ze,
Garantie en doos aanwezig."

Dus mogelijk dat het achterhalen van het adres niet heel zinvol zal zijn.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 07:12:
[...]

Uit de advertentie "Wegens verhuizing heb ik wat extra geld nodig dus daarom verkoop ik ze,
Garantie en doos aanwezig."

Dus mogelijk dat het achterhalen van het adres niet heel zinvol zal zijn.
alsof dat hij zogenaamd geld nodig heeft voor verhuizing iets zegt, hij heeft immers het product toch ook niet geleverd? dus wegens verhuizing geloof ik niet zo in, proberen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zolang het nog niet 100% vaststaat dat er sprake is van oplichting gaan we geen mensen aan de schandpaal nagelen. Graag even een mailtje of DM naar ons, dan kijken we even.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderr
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 10:20
Ik ben net als Dizzer opgelicht door Mausiej. In totaal zijn er nu 3 'slachtoffers' bekend. Alle drie hebben we een akkoord met hem bereikt over de RX 480 advertentie en het geld overgemaakt. Daarna was en is het nog steeds doodstil.

Ik heb al een mail met alle gegevens naar va@tweakers.net gestuurd.
Pagina: 1

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van het niet nakomen van mausiej's verplichtingen. Reacties als "ik ook", of "wat een eikel" of soortgelijke teksten horen hier niet thuis. Suggesties over het aanpakken van internetoplichting horen hier ook niet thuis, daar is al een topic over. Hou het dus on-topic en beschaafd. Mocht blijken dat dit niet lukt, dan gaat het topic weer op slot.