Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik overweeg een Samsung Galaxy S7 aan te schaffen. Lees in de review dat er een micro sd-kaart in kan maar dat hij geen "adoptable storage" ondersteund en de sd-kaart niet gebruikt kan worden om bestanden over te zetten. Nou heb ik in m'n oude telefoon een micro sd-kaart zitten waar al mijn muziek op staat. Kan ik deze nou gewoon in de Samsung Galaxy S7 drukken en van mijn muziek genieten?

Mvg Pieter

Beste antwoord (via Verwijderd op 06-11-2016 00:44)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Google eens wat adoptable storage precies kan. Voor wat jij wilt is het gewoon een normale storage, geen adoptable storage. Dus kaart erin en gaan met die banaan

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Google eens wat adoptable storage precies kan. Voor wat jij wilt is het gewoon een normale storage, geen adoptable storage. Dus kaart erin en gaan met die banaan

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2