Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 835729

Topicstarter
Ik wil al een tijdje een game-PC samenstellen, maar ik heb een beetje moeite met het kiezen van onderdelen. Ik wil graag op ultra gamen (en natuurlijk met hoge frames), en weet al dat ik een 1070 videokaart wil gaan gebruiken. Kan iemand misschien een lijstje voor mij maken met welke onderdelen ik het best kan kiezen. Ik wil voornamelijk first-person-shooter games spelen, zoals Call of Duty: Infininte Warfare en Assassins Creed. Alvast bedankt.Ik heb al een beeldscherm, namenlijk een Dell Ultrasharp U2515H. Ik hoop dat iemand wat advies kan achterlaten, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Die lijstjes bestaan al en zijn voor iedereen -ook voor jou- gewoon toegankelijk;
NitroX infinity in "[BBG] Ultra Gamesysteem November 2016"

Natuurlijk bestaat er geen one-size-fits-all oplossing op gebied van computers en is er hier op het forum ruimte genoeg om te brainstormen voor een systeem die aansluit op jouw wensen.

Probeer even een topic te openen in het juiste deel van het forum, namelijk het stukje voor aankoopadvies;
https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/121

Voordeel is ook dat als je hier een topic opent, je een template krijgt voorgeschoten vol vragen waarop wij antwoorden nodig hebben om jou van een goed advies te kunnen voorzien.

Succes!

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je topic hoort thuis in Desktop Aankoopadvies, maar niet voor je DAA beleid hebt doorgenomen. Een topic posten zoals deze zonder enige vorm van eigen inzet wordt namelijk net als deze gesloten.

Dit topic is gesloten.