Hallo,
Mijn pc is aan vervanging toe en ik wil graag een nieuwe samenstellen.
Ik doe er geen spannende dingen mee en wil graag een goedkope, stille en kleine pc die ik in mijn audio meubel naast de stereo kan plaatsen.
Ik heb in mijn lijstje de advies instap pc zoals voorgesteld door hardware info gemaakt,
maar ik wil twee dingen anders hebben
* Ik wil geen hoge case, maar juist een horizontale case zodat hij op een schapje in mijn audio meubel past
* er moet een digitale audio uitgang op zitten, liefst sp/dif maar optisch mag ook.
Voor de volledigheid heb ik de standaardvragen ook ingevuld.
Kan iemand mij helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de pc voor internetten, films kijken, muziek luisteren (via losse D/A converter) en wat simpele dingetjes in Excel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag tussen de 300 en 350 euro blijven excl besturingssysteem, randapparatuur hoeft er niet bij te zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en tv/monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
digitale audio uitgang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, horizontale case als een hi fi component, alleen SSD dus geen harde schijf
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies voor een geschikte case en een moederbord dat in deze configuratie past en een digitale audio uitgang heeft. Daarnaast zijn tips voor verbeteringen van de configuratie als geheel ook welkom (binnen de ruimte van het budget uiteraard)
Mijn pc is aan vervanging toe en ik wil graag een nieuwe samenstellen.
Ik doe er geen spannende dingen mee en wil graag een goedkope, stille en kleine pc die ik in mijn audio meubel naast de stereo kan plaatsen.
Ik heb in mijn lijstje de advies instap pc zoals voorgesteld door hardware info gemaakt,
maar ik wil twee dingen anders hebben
* Ik wil geen hoge case, maar juist een horizontale case zodat hij op een schapje in mijn audio meubel past
* er moet een digitale audio uitgang op zitten, liefst sp/dif maar optisch mag ook.
Voor de volledigheid heb ik de standaardvragen ook ingevuld.
Kan iemand mij helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de pc voor internetten, films kijken, muziek luisteren (via losse D/A converter) en wat simpele dingetjes in Excel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag tussen de 300 en 350 euro blijven excl besturingssysteem, randapparatuur hoeft er niet bij te zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en tv/monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
digitale audio uitgang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, horizontale case als een hi fi component, alleen SSD dus geen harde schijf
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies voor een geschikte case en een moederbord dat in deze configuratie past en een digitale audio uitgang heeft. Daarnaast zijn tips voor verbeteringen van de configuratie als geheel ook welkom (binnen de ruimte van het budget uiteraard)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4400 Boxed | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Crucial CT4G4DFS824A | € 25,28 | € 25,28 |
| 1 | be quiet! System Power 8 400W | € 41,25 | € 41,25 |
| 1 | OCZ TR150 240GB | € 66,08 | € 66,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 283,46 | |