Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unal
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-05-2017
Mijn vraag

Ik heb pas een 2e hands lgg4 gekocht. Tijdens afspelen van films blijft het om de ongeveer 5.5 minuten hangen. Ik moet er even aanzitten dan doet ie het weer voor ongeveer 5.5 minuten.
Weet iemand hier raad mee??

Mvg,
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:06
Wat meer informatie is welkom. Wat blijft er precies hangen? De app, de telefoon, het scherm, het touchscreen? Wat bedoel je precies met "ik moet er even aanzitten"? Welke software gebruik je om films te kijken? Is het een streaming video of een video die op je telefoon is opgeslagen? Wat voor soort videobestand kijk je?

Met andere woorden: met de informatie die je nu hebt gegeven kunnen we niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op het forum :)

Met de informatie die je geeft kunnen we helaas niet veel.
Zoals je ziet staan er nog 2 nuttige zinnen onder je topic, namelijk
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als je dat gelijk had ingevuld dan was je probleem misschien inmiddels al opgelost

Welke app gebruik je voor het afspelen? Wat heb je allemaal zelf al geprobeerd?, etc (zie ook hierboven).

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unal
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-05-2017
Als ik met een volledige scherm een film kijk dan blijft het hangen(het blijft bij het beeld op dat moment). Dan doe ik het scherm weer verkleinen en daarna weer het volledige scherm daarna moet ik ongeveer met 5.5 minuten weer het zelfde doen. Het maakt niet waar ik het film kijk, ook op youtube maar ook andere players.

Ik gebruik de chromecast om te casten en heb de app bij de playstore gedownload.

Er zit een android 6.0 op .

[ Voor 10% gewijzigd door Unal op 06-11-2016 13:30 ]