Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:12

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Ik zoek een App om een SMS door te sturen naar een WhatsApp groep. Ik heb zelf al flink zitten zoeken. Maar ben eigenlijk bang dat het niet mogelijk is.

Misschien zijn er ook nog goeie alternatieven? SMS forwarder als in de zin dat de SMS word doorgestuurd vind ik geen goed alternatief. De groep moet er namelijk op kunnen reageren.

Alle reacties

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:28
Kun je programmeren? Zoja dan zul je op zoek moeten naar een sms provider die sms kan ontvangen en die je vervolgens kan verwerken zodat deze wordt doorgestuurd naar whatsapp echter heeft whatsapp geen officieele api dus dit verhaal zal een behoorlijke uitdaging zijn...

Heb je een Android toestel? Dan zou je bv iets met tasker kunnen doen, maar dat betekend wel dat je altijd een Android toestel ergens in de kast moet hebben liggen die je niet dagelijks gebruikt.

Persoonlijk denk ik dat dit hele verhaal erg lastig wordt. Je zou ook eens kunnen kijken naar telegram deze heeft wel een api en daar kan je veel mee doen..

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-11 11:39

error 404

Gebruiker niet gevonden

Lukt dit niet met IFTT of Zapier?