Programmeerbare centrale unit USB selector

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierreke101
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10-2021
Hallo iedereen,

Ik loop sinds binnenkort stage op een elektronica bedrijf en hiervoor moet ik een bepaalde opdracht realiseren.
Voor mijn opdracht heb ik een programmeerbare centrale eenheid nodig met veel digitale I/O's.
De ingang bestaat namelijk uit 5 lijnen die afhankelijk van de situatie 0V of 24V zijn, dit zal ik via een optocoupler omvormen naar 5V.
Afhankelijk van de ingang moeten er een 40tal digitale uitgangen op 0 of op 1(5V) gezet worden.
Welke IC kan ik hiervoor gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 13:03

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet in wat dit met Programming te maken heeft? (Waar hoort mijn topic?)

Daarnaast verwachten we hier (behoorlijk) wat meer eigen inzet (zie onze Quickstart); al helemaal als het om huiswerk/stageopdrachten gaat. Het idee van school en leren is namelijk dat jij leert je opdracht zelfstandig uit te voeren, niet dat wij of iemand anders 't voor je doen. Hulp kunnen we best bieden, maar dan wel als je op z'n minst laat zien wat je zelf al bedacht/geprobeerd/gedaan hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 04-11-2016 15:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.