security camera advies nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymond1212
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-12-2019
Mijn vraag
...
ik zoek een goede beveiligins camera die buiten opgehangen kan worden en via een stekker in de stroom kan en dan opneemt naar sd kaart ofzo het moet kentekens kunnen lezen overdags en in de nacht ongeveer 10/20 meter ervandaan max wat ik kan uitgeven is ongeveer 150 euro (dit is dan met alles om het klaar te zetten *sd kaart zorg ik voor*)
ik zelf woon in de reijerskopstraat als je op google kijkt dan kan je ongeveer de afstand zien
alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:12
En zoals het hier op GoT gevraagd wordt, wat had je zelf gevonden? Het is namelijk de bedoeling ook zelf te laten zien dat je onderzoek hebt gedaan en dan pas te vragen omdat je er niet uit komt.

Welke camera's heb je zelf gevonden?
Wat is de reden dat je die camera wilt hebben en waarom moet deze kentekens kunnen lezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
n.b: het filmen van de openbare weg is niet zomaar toegestaan en de Wet Bescherming Persoonsgegevens en Wetboek van strafrecht is hierop van toepassing, en als je kentekens gaat "verzamelen" kan het zijn dat je bezig bent met het verwerken/opslaan van persoonsgegevens ?

[ Voor 9% gewijzigd door Breezers op 04-11-2016 15:07 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 10:25
Breezers schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:05:
n.b: het filmen van de openbare weg is niet zomaar toegestaan en de Wet Bescherming Persoonsgegevens en Wetboek van strafrecht is hierop van toepassing, en als je kentekens gaat "verzamelen" kan het zijn dat je bezig bent met het verwerken/opslaan van persoonsgegevens ?
Je mag naar mijn weten alleen op eigen terrein filmen en niet onnodig buiten je terrein. Dit laatste is omdat er altijd wel een klein stukje gefilmd wordt buiten je terrein maar dit moet dan minimaal zijn.

Tevens moet er een duidelijk bordje bij de rand staan waar gefilmd wordt dat er een camerabewaking aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Cave_Boy schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:09:
[...]

Je mag naar mijn weten alleen op eigen terrein filmen en niet onnodig buiten je terrein. Dit laatste is omdat er altijd wel een klein stukje gefilmd wordt buiten je terrein maar dit moet dan minimaal zijn.

Tevens moet er een duidelijk bordje bij de rand staan waar gefilmd wordt dat er een camerabewaking aanwezig is.
Als je nu eerst die linkjes eens gaat lezen voordat je reageert, dan had je gezien dat dit er ook staat....

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 10:25
Breezers schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:11:
[...]

Als je nu eerst die linkjes eens gaat lezen voordat je reageert, dan had je gezien dat dit er ook staat....
Had niet elke link gehad. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:03
Hier op tweakers verwachten we wel wat meer eigen inzet. Welke camera's heb je al gevonden? Wat voor eisen heb je nog meer? Daarnaast is het niet toegestaan om de openbare weg te filmen en persoonsgegevens te verzamelen van passanten. Zie ook de linkjes in Breezers in "security camera advies nodig"

Dit topic gaat op slot.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.