Mijn vraag
Sinds een tijdje doet mijn Gforce Experience programma een beetje wierd. Het laad wel , maar zodra het scherm komt van het programma zie ik dit :

Zoals je ziet zijn alle iconen weg of werken niet. (niet duidelijk te zien , maar je ziet de experience window met alleen de bovenste iconen die werken (login , profile etc) de rest (de games bv niet zichtbaar)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit
16 gig mem
Asus GTX970 Strix
Nieuwste versie van Experience
Nvidia Drivers : 375.70
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse Nvidia drivers
Experience software compleet te verwijderen en er op nieuw op te zetten
Drivers volledig gedeinstalleerd metr Display Driver Uninstaller Download version 17.0.3.0
Google gezocht. Blijkbaar vind ik alleen maar resultaten van systemtray icon die missen
...
Sinds een tijdje doet mijn Gforce Experience programma een beetje wierd. Het laad wel , maar zodra het scherm komt van het programma zie ik dit :

Zoals je ziet zijn alle iconen weg of werken niet. (niet duidelijk te zien , maar je ziet de experience window met alleen de bovenste iconen die werken (login , profile etc) de rest (de games bv niet zichtbaar)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit
16 gig mem
Asus GTX970 Strix
Nieuwste versie van Experience
Nvidia Drivers : 375.70
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse Nvidia drivers
Experience software compleet te verwijderen en er op nieuw op te zetten
Drivers volledig gedeinstalleerd metr Display Driver Uninstaller Download version 17.0.3.0
Google gezocht. Blijkbaar vind ik alleen maar resultaten van systemtray icon die missen
...
[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 04-11-2016 13:49 ]