Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xx0017xx
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-08 15:40
Kan iemand mij goed adviseren? Ik sta op punt een OP3 te bestellen maar twijfel nu of ik moet wachten op de 3T of de 4?. Ik heb niet echt haast maar wil wel wat goeds. Scherm, camera en geheugen zijn belangrijk. Verwisselbare sd/accu had ik wel fijn gevonden maar weet niet of ik dat bij nieuwe types kan verwachten. Heb geen ervaring met AMOLED en LED maar dacht dat amoled mooier is? Dank alvast.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:40
Ik zou wachten op de oneplus5

Geef dan tenminste ook aan waarom, dan heeft de TS er nog iets aan.

[ Voor 57% gewijzigd door rens-br op 04-11-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
xx0017xx schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:25:
Kan iemand mij goed adviseren? Ik sta op punt een OP3 te bestellen maar twijfel nu of ik moet wachten op de 3T of de 4?. Ik heb niet echt haast maar wil wel wat goeds. Scherm, camera en geheugen zijn belangrijk. Verwisselbare sd/accu had ik wel fijn gevonden maar weet niet of ik dat bij nieuwe types kan verwachten. Heb geen ervaring met AMOLED en LED maar dacht dat amoled mooier is? Dank alvast.
Release datum is 14 november, wellicht dat je kan wachten ik geloof het zelf niet zoo. Met de Oneplus X hadden we ook dit soort onzin en daar is ook niks van gekomen. Ik heb momenteel de Oneplus 3 en ik heb tot nu toe nog geen spijt, het is echt waar voor je geld.

Dit alles komt omdat er een leuk was met de A3010 toestel is meerdere keren ontkent door Oneplus en elke dag verandert de naam, batterij capaciteit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

Ik weet bijna zeker dat de Oneplus 3T onzin is.
Ik zou zeggen: nu Oneplus 3 of later Oneplus 4.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
xx0017xx schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:25:
Kijk eens naar de restwaarde van de huidige Oneplus modellen, deze bieden uiteraard geen garantie voor de toekomst, maar zijn nu erg aantrekkelijk.
Ik zou niet wachten, gewoon doen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen, want wie het noodlot zal ontmoeten kan het nooit meer over doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Er is eigenlijk nog te weinig bekend over de mogelijk OnePlus 3T, het is veelal speculaties. Mocht je geen haast hebben, wacht het dan even af maar houd er wel rekening mee dat het niks kan zijn. Daarentegen zou het prima kunnen zijn dat ze een iets betere versie willen hebben. Het is sowieso wel erg interessant, want normaal gesproken is Carl Pei (medeoprichter van OnePlus) zo'n type die op Twitter de geruchten altijd keihard en vrij snel ontkracht/ontkent en dat is tot op heden nog niet gebeurd. De reacties op zijn tweets gaan veel over de 'OnePlus 3 T' en hij reageert er niet op. En dat Evan Blass, bekend lekker van smartphones, zelfs iets heeft gepubliceerd, is ook wel iets.

Heb je haast? Dan zal een OnePlus 3 ook wel volstaan, het is een hele toffe telefoon. Geen haast? Wacht rustig af want ik vermoed dat er een betere versie komt. Maar goed, we kunnen er ook naast zitten. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies hoort thuis in de MAA. Dus normaal gesproken zou ik het daar naar toe verplaatsen. Helaas is je topic nogal karig. Maak dus even een nieuw topic aan in Mobiele Aankoopadvies forum, je krijgt dan een template te zien en als je dat volledig invult, kunnen we je beter helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.