Ik ga binnenkort een nieuwe desktop samenstellen en vroeg me af of je windows 10 niet gratis op je pc kon zetten, geen test builds enz. maar de volledige NL 64-bit versie zonder enige beperkingen.
Bedankt alvast
Bedankt alvast
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
[ Voor 33% gewijzigd door Nat-Water op 04-11-2016 13:13 . Reden: Link verwijderd, klopte niet ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Markimoo schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:12:
Hoi,
Ik denk dat je een licentie zal moeten kopen of je moet de licentie aan je Microsoft account hebben gekoppeld, dan kun je hem volgens mij activeren door in te loggen.
Maar een andere manier om het gratis te krijgen is er niet.
Kan je geen pirated versie dowloaden ofzo? Ik heb wel nog een laptop met windows 7 licentie geactiveerd, kan ik deze op een of ander manier doorschuiven naar mijn desktop dan?Nat-Water schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:12:
Misschien kan je via je opleiding gratis Windows krijgen?
Anders wordt het gewoon kopen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq