Ik heb recentelijk een nieuwe game pc samengesteld, bestaande uit de volgende onderdelen
De computer zit met een hdmi kabel gekoppeld aan een AOC e2470swh scherm.
Volgens mij heb ik in-game niet zo veel problemen, alhoewel ik wel veel korrels zie in Battlefield 1 filmpjes, maar de windows desktop is echt heel slecht en lelijk qua pixels. Vooral de standaard achtergrond met die bergbeklimmers is mega korrelig.
Zie heir een sscreenshot van de desktop.
http://d18kq98amm3n6k.clo...lanten/richard/screen.png (overigens is het op het plaatje niet super goed te zien omdat het plaatje in png formaat al wat gecompressed is, in werkelijkheid zie je veel meer ruis op de desktop achtergrond)
Het is allemaal net niet scherp genoeg vanw at je zou mogen verwachten van deze setup.
Weet iemand toevallig waar het probleem zit zodat ik wat gerichter kan tweaken?
Windows 10,
Radeon rx 480
Beeldscherm AOC ?
Het is best lastig om uit te vogelen
Alvast dank.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 319,90 | € 319,90 |
| 1 | ASRock H110M-ITX/ac | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 288,- | € 288,- |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 82,29 | € 82,29 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 131,17 | € 131,17 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.010,76 | |
De computer zit met een hdmi kabel gekoppeld aan een AOC e2470swh scherm.
Volgens mij heb ik in-game niet zo veel problemen, alhoewel ik wel veel korrels zie in Battlefield 1 filmpjes, maar de windows desktop is echt heel slecht en lelijk qua pixels. Vooral de standaard achtergrond met die bergbeklimmers is mega korrelig.
Zie heir een sscreenshot van de desktop.
http://d18kq98amm3n6k.clo...lanten/richard/screen.png (overigens is het op het plaatje niet super goed te zien omdat het plaatje in png formaat al wat gecompressed is, in werkelijkheid zie je veel meer ruis op de desktop achtergrond)
Het is allemaal net niet scherp genoeg vanw at je zou mogen verwachten van deze setup.
Weet iemand toevallig waar het probleem zit zodat ik wat gerichter kan tweaken?
Windows 10,
Radeon rx 480
Beeldscherm AOC ?
Het is best lastig om uit te vogelen
Alvast dank.