Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Digitaal prikbord software

Pagina: 1
Acties:

• pazzje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11 14:59
We hebben onlangs een 55'' scherm in de kantine opgehangen. Dit gaan gebruiken als een digitaal prikbord.
We casten een powerpoint presentatie naar het scherm en klaar. Toch ben ik eigenlijk op zoek naar betere software. Echter met google kom ik niet veel tegen. Ik ben tegengekomen http://www.dynamicinfoscreen.com/screenshots/ maar dan houd het ook bijna op. Probleem is dat ik niet de juiste zoektermen ken. (digital memo board, information screen cast, broadcast screen? enz) Dus ik heb er al diverse zoektermen gebruikt maar ik kom niet veel tegen

Wie kent dit soort software. Het zou leuk zijn als deze ook bijvoorbeeld het weerbericht laat zien, het laatste nieuws en dat je ergens een lijst kan invullen met verjaardagen zodat deze op de juiste dag worden getoond.

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:37
Digital Signage is de zoekterm. oa. Xibo is product hiervoor.

• pazzje
Ok, dan zal ik die term eens in google zetten

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:02

Pierre

Van nature lui!

Prachtig product dat Xibo _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• pazzje
Ja, ik heb eens effe gekeken bij bij Xibo.
Wat ik zo snel niet zie is of ik ook verjaardagen kan automatiseren.
Dus 1 keer een lijst invullen en dat hij dan deze op de juiste dag laat zien.

Ik kwam namelijk wel diverse timers tegen maar dit was meer om de layout te laten veranderen.

Ik zal me er toch eerst in moeten verdiepen en eens effe goed na de mogelijkheden van dit pakket kijken.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06
Waar komt de data vandaan?

• mnovabox
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 09:32
Misschien is trello interessant. Het werkt ook als een groot prikbord waar je bestanden op kan plaatsen. (www.trello.com)

• pazzje
De data komt lokaal vanaf van alles, ben redelijk flexibel dus HTML-pagina's kan, PowerPoint kan, BMP, Jpeg enz 's. Internetpagina's wil ik kunnen laten zien en de verjaardagen uit een exel bestand oid
Pagina: 1