Welke VPN moet ik hebben?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.179 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 835483

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben niet zo thuis in VPN's en hoop dat jullie me wellicht kunnen helpen.

Mijn situatie is als volgt;

Voor mijn Spaanse vriendin die ook in Nederland woont wil ik graag regelen dat ze Real Madrid kan kijken met Spaans commentaar. Als ik het goed begrijp moet ik dat met een VPN doen, want als je in Nederland een abonnement voor Spaans voetbal afsluit krijg je dat met Nederlands commentaar. Bovendien heeft haar broertje die in Madrid woont een online account waarop meerdere mensen kunnen inloggen om Real Madrid te kijken.

Ik moet dus 'net doen alsof ik in Spanje zit' en daarvoor heb ik een VPN nodig. Nou is mijn vraag aan jullie welke VPN ik moet hebben. Ik vind het geen probleem om ervoor te betalen als het hiermee goed geregeld is. Tegelijkertijd betaal ik natuurlijk het liefst zo weinig mogelijk.

Als het kan zou ik ook graag de mogelijkheid hebben om met twee pc's vanaf verschillende locaties tegelijkertijd in te loggen op de VPN, zodat mijn vriendin en ik bijvoorbeeld allebei kunnen kijken als we niet samen zijn.

Kunnen jullie me helpen?

Mijn dank is groot.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203842

Kijk eens naar HMA (Hide My Ass), StrongVPN, Vypr etc.... Op de sites staan altijd de landen waar zij een "inbel punt" hebben. Deze moet dus in Spanje staan, dan krijg jij een Spaans IP toegewezen.

Echter, dat is geen garantie dat je Real Madrid kan kijken. De website die het voetbal uitzendt, kan zo "slim" zijn, om alle IP reeksen die de VPN in Spanje uitdeelt te blokkeren. Wij weten heus ook wel, dat er mensen via een VPN binnen komen (is te zien aan je IP adres).

Als dat gebeurt, dan moet je thuis bij haar boer, een VPN server opzetten, en daarmee connecten. Dat is niet echt simpel, maar het werkt dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:48
[VPN] Internetten via een VPN-provider
:)

[ Voor 3% gewijzigd door pacificocean op 04-11-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 835483

Topicstarter
Dank voor de reacties. Ik heb me inmiddels verdiept in het aanbod van VPNs. Mijn conclusie hieruit was dat ik ook wel een gratis VPN kon proberen, waarvan Cyberghost werd aangeraden.

Cyberghost heb ik geinstalleerd en dit lijkt te werken in die zin dat ik kan verbinden met een Spaanse server en als ik bijvoorbeeld naar netflix.com ga, ben ik verbonden met 'Netflix Spain'. Echter, als ik naar Yomvi ga, de website waar ik zou moeten kunnen inloggen op een bestaand account, krijg ik de error dat er problemen zijn met de autenticatie.

Enig idee hoe dit komt? Kan Yomvi zien dat ik hem probeer te misleiden met een VPN? En hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 12:39
Probeer eens Express VPN goede ervaringen mee en ook al vaker contact gehad met Support welke server nu het beste is voor Netflix USA.

Als je meld dat de servers niet meer werken dan geven ze je aan welke op dat moment wel werkt en ze gaan meteen de andere fixen.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidryan
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-11-2020
*knip*. Spam.

[ Voor 96% gewijzigd door rens-br op 14-03-2018 15:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.