Visueel Topic Starter aanduiding op mobiele telefoons

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tealiciouss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-10 12:31
Al een tijdje zie je gemakkelijk in het forum bij een bericht staan of het de TS is. Dit is erg fijn, maar lijkt te missen als het scherm kleiner wordt, of standaard op een mobiele telefoon.

Het lijkt mij erg fijn als deze "badge" ook te zien is in de mobiele weergave van het forum. Is dit mogelijk?

Edit: Na wat beter zoeken zie ik dat het rode pijltje de aanduiding moet zijn. Deze zie je alleen erg snel over het hoofd. Of ben ik de enige?

[ Voor 19% gewijzigd door Tealiciouss op 04-11-2016 09:51 ]

Beste antwoord (via Tealiciouss op 07-11-2016 13:19)

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23

matroosoft

Lone Christian

Is al heel wat keren voorbij gekomen, dit. Destijds is de badge toegevoegd maar zelf vind ik het ook nog vrij onduidelijk en zoals je zegt mist die op de mobiele weergave. Mocht je al genoeg karma hebben voor custom CSS, kan je onderstaande code gebruiken. Geeft een dun rood lijntje aan de bovenkant van iedere post van de topicstarter.

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
/* FORUM TOPICSTARTER MARKEREN */ 
.message.topicstarter {
    border-top: 3px solid #A61E39;
    background: #F5F5F5;
    background-image: none;
    box-shadow: none;
}

Gebruik het zelf ook en het ziet er wat duidelijker maar ook wat minder rommelig uit dan de badge. Je kan die badge verwijderen met deze code:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
/* BADGE TOPICSTARTER VERWIJDEREN */
.labelCard.topicstarter{
display:none;
}

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23

matroosoft

Lone Christian

Is al heel wat keren voorbij gekomen, dit. Destijds is de badge toegevoegd maar zelf vind ik het ook nog vrij onduidelijk en zoals je zegt mist die op de mobiele weergave. Mocht je al genoeg karma hebben voor custom CSS, kan je onderstaande code gebruiken. Geeft een dun rood lijntje aan de bovenkant van iedere post van de topicstarter.

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
/* FORUM TOPICSTARTER MARKEREN */ 
.message.topicstarter {
    border-top: 3px solid #A61E39;
    background: #F5F5F5;
    background-image: none;
    box-shadow: none;
}

Gebruik het zelf ook en het ziet er wat duidelijker maar ook wat minder rommelig uit dan de badge. Je kan die badge verwijderen met deze code:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
/* BADGE TOPICSTARTER VERWIJDEREN */
.labelCard.topicstarter{
display:none;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:32

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan ook de datum van de TS een kleurtje geven. In mijn voorbeeld donkergroen:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
div.topicstarter div.messageheader div.date a {
        color: #008800;
}

Verander naar 880000 voor donkerrood als je dat prettiger vind en meer in stijl met het pijltje.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tealiciouss
Helaas heb ik nog niet genoeg karma daarvoor. Zodra ik dat heb zal ik beide CSS oplossingen eens uitproberen!

Beiden dank hiervoor!

[ Voor 3% gewijzigd door Tealiciouss op 07-11-2016 13:19 . Reden: Typefout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:45
Ik vind de aanduiding op de PC prima. Op mobiel zit ik inderdaad altijd maar te gokken wie er ook alweer TS was. Nu ben ik er via dit topic achter gekomen dat dit te zien is aan het rode pijltje. Echt duidelijk vind ik het echter niet. Ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die dit topic niet gelezen hebben en het überhaupt niet weten. :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:32

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Toch apart, want het rode pijltje is al jaren de indicator. Volgens mij was 't voor T7 er al.

Tealiciouss (en anderen), mocht je mijn code toe gaan passen en kiezen voor rood, houd dan rekening mee dat bij oude reacties (ouder dan een bepaalde tijd, weet niet hoe lang uit m'n hoofd, maar paar maanden ofzo) de datum ook al rood gekleurd worden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tealiciouss
Ik spaar nog even wat Karma op zodat ik de Custom CSS toe kan passen. Maar ben, gezien de reactie van NoepZor, blij dat ik niet de enige ben die het niet wist. De aanduiding met een Badge vind ik het meest wenselijk, maar een aanduiding middels een rode balk lijkt me ook een praktische oplossing. De rode datums voor oudere berichten ben ik wel bekend mee.
Pagina: 1