LG OLED55B6V vs. OLED55E6V

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oochiewallie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-08 10:32
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen deze twee tv's en heb inmiddels een aanbod liggen waar 300 Euro prijsverschil tussen beide modellen zit. Maar wat zijn nu eigenlijk precies de verschillen?

Voor zover ik het kan zien betreft het alleen de 3D-weergave (de E6V wel en de B6V niet) en de "soundbar" (E6V wel en B6V niet) die eigenlijk geen soundbar genoemd mag worden ;) En de iets lagere inputlag van het duurdere model.

Aangezien ik toch geen 3D-films ga kijken en (nog) geen games speel op de tv, vraag ik mij af of dit het prijsverschil van 300 Euro wel rechtvaardigt.

Zijn er mensen die toevallig in het bezit zijn van één van deze modellen die mij wat tips/adviezen mee kunnen geven? Of mensen die wellicht nog meer verschillen weten tussen beide modellen?

Ik hoor het graag, zodat ik hopelijk een betere beslissing kan maken :) Tnx alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07:11
Ik denk dat je het beter hier kunt vragen OLED televisies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic krijgt een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het aankoopadvies betreft. En eerlijk gezegd denk ik niet dat je je vraag zou moeten stellen in het hierboven genoemde topic maar het eens zou moeten doornemen. Deze modellen worden zo veel besproken, je kunt de informatie er zo uit halen.