Iphone homeknop defect - geen garantie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:22
Goedendag,

3 week geleden werkte mijn homeknop niet meer van mn iphone. Gelukkig had ik hier nog garantie op en ben ik naar de mediamarkt gegaan. Binnen een week kreeg ik al antwoord, helaas is hij zonder onderzoek terug gestuurd omdat Find My iphone nog aanstond en ze dus niks konden.

Vervolgens is hij wederom weer opgestuurd (2 weken terug) en vandaag een mailtje gekregen met nogal raar en vaag nieuws.

De reparatiecenter beweerd nu dat er waterschade/vochtschade is aangetroffen en gaven daar 1 vaag foto bij (zie link onderaan)) en hierdoor repareren ze hem niet maar kan ik wel een vervangend gerepareerde toestel kopen (380 euro)...

Nu vroeg ik mij af, hoe kan ik nou zeker weten of die waterschade niet door hun is aangebracht. De vochtstrips zijn nog droog etc (geen fotos van). Ik zie enkel op de foto een vaag stipje met een kringetje erom.

Iemand hier ook ervaring mee dat mediamarkt zo makkelijk van haar garantie af kan komen (door het dus op vocht te gooien?)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/wshaetfereevb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:47
Ik heb ook mijn iPhone laten repareren (nogsteeds weg :( ). En daarin werd ook door de reparateur (ZES GOES) aangegeven dat hij niet onder de garantie vervangen wordt (rede niet opgegeven) maar daar is mediamarkt tegenin gegaan en hebben alle kosten vergoed (ook 380 euro). Maar daar stond ook op dat reparatie formulier "formulier niet gebruiken geldt alleen ter inzage"

Weet je zeker dat Mediamarkt niet de schade voor je betaalt? Omdat er staat dat je het formulier niet moet gebruiken. Of heeft dat een andere reden?

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

De iPhone 7 is toch waterdicht? Hoe kan dat een probleem zijn tegenwoordig? (Even een aanname, aangezien je deze informatie achterwegen laat)
En hoe oud is hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:27:
De iPhone 7 is toch waterdicht? Hoe kan dat een probleem zijn tegenwoordig? (Even een aanname, aangezien je deze informatie achterwegen laat)
En hoe oud is hij?
Dit betreft de iPhone 6 en is 14 maanden oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
icter-tje schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:12:
Ik heb ook mijn iPhone laten repareren (nogsteeds weg :( ). En daarin werd ook door de reparateur (ZES GOES) aangegeven dat hij niet onder de garantie vervangen wordt (rede niet opgegeven) maar daar is mediamarkt tegenin gegaan en hebben alle kosten vergoed (ook 380 euro). Maar daar stond ook op dat reparatie formulier "formulier niet gebruiken geldt alleen ter inzage"

Weet je zeker dat Mediamarkt niet de schade voor je betaalt? Omdat er staat dat je het formulier niet moet gebruiken. Of heeft dat een andere reden?
Er staat dat ikzelf keuze heb die ik moet opgeven. iPhone laten vervangen voor 380€. iPhone niet gerepareerd terug sturen. Onderzoek kosten 0€
Of iPhone gratis inleveren

Graag niet twee keer onder elkaar posten, maar dit combineren in 1 post. Je kan met "Wijzig" je post later aanpassen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 04-11-2016 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:06
Wat dacht je van een scherm reparatie bij Apple? Kost geen 300+ euro, zelfs niet voor hun vervangende toestellen mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
TopsNL schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:09:
Wat dacht je van een scherm reparatie bij Apple? Kost geen 300+ euro, zelfs niet voor hun vervangende toestellen mocht dat nodig zijn.
Ik vond de bedrag ook belachelijk. Vandaar deze topic. Ben benieuwd of meer mensen dit zo mee hebben gemaakt.

Vervangen An een homeknop is 15€ aan onderdelen en 10 min werk. Dus ik laat het maar in zo'n cheap telefoonzaakje vervangen. Ben ik max 30€ kwijt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
In bijna elke iPhone zit "vochtschade" (Condens wat door het microfoontje naar binnen gaat).
Dat dit vandaag de dag nog steeds een issue is. Het is toch belachelijk dat als je telefoon kapot gaat maar je hebt ermee gebeld aan je oor dat ze altijd weer met dat vochtschade verhaal aan komen zetten 8)7

Ja sorry meneer, had u maar niet moeten bellen met uw telefoon. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 04-11-2016 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:47
Maar deze foto laat nauwelijks iets zien. https://support.apple.com/nl-nl/HT204104 alleen als ze kunnen laten zien dat de vloeistofdetector is aangetast kunnen ze bewijzen dat er waterschade is, anders niet.

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
icter-tje schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:06:
Maar deze foto laat nauwelijks iets zien. https://support.apple.com/nl-nl/HT204104 alleen als ze kunnen laten zien dat de vloeistofdetector is aangetast kunnen ze bewijzen dat er waterschade is, anders niet.
Dat bedoel ik dus. Het is zo'n vaag niks zeggende foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:44
Jboy1991 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:40:
[...]

Vervangen An een homeknop is 15€ aan onderdelen en 10 min werk. Dus ik laat het maar in zo'n cheap telefoonzaakje vervangen. Ben ik max 30€ kwijt
Dan heb je alleen geen originele homeknop (waarschijnlijk 1 die ook niet fijn aanvoelt en/of dieper ligt dan normaal. En je TouchID werkt niet meer omdat die samen moet werken met de "secure enclave" van de iPhone. Dit alleen lijd er waarschijnlijk ook toe dat je je iPhone niet goed meer verkocht krijgt als dat ooit een keer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Vapid schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:19:
[...]

Dan heb je alleen geen originele homeknop (waarschijnlijk 1 die ook niet fijn aanvoelt en/of dieper ligt dan normaal. En je TouchID werkt niet meer omdat die samen moet werken met de "secure enclave" van de iPhone. Dit alleen lijd er waarschijnlijk ook toe dat je je iPhone niet goed meer verkocht krijgt als dat ooit een keer nodig is.
Het rare was dat de vingerafdruk scanner wel gewoon werkte. Alleen de iPhone reageerde niet meer op druk acties op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
Nee maar ik bedoel dat dat niet meer werkt als je die knop laat vervangen in zo'n winkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Dat snap ik @vapid. Alleen als ze de knop vanaf het moederbord vervangen kan de scanner er toch gewoon weer op. Zijn toch Los staande onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Jboy1991 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:40:
[...]

Ik vond de bedrag ook belachelijk. Vandaar deze topic. Ben benieuwd of meer mensen dit zo mee hebben gemaakt.

Vergeet niet dat dan je touch ID niet meer zal werken. Alleen Apple kan dit herstellen.

Edit: was dus al gezegd 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Psycho_Mantis op 04-11-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
Jboy1991 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:41:
Dat snap ik @vapid. Alleen als ze de knop vanaf het moederbord vervangen kan de scanner er toch gewoon weer op. Zijn toch Los staande onderdelen?
Alleen Apple zelf (of een door Apple ingehuurd reparatiecentrum) kan de knop op de juiste manier vervangen zodat de scanner weer werkt. Dit alles ten goede voor ieders veiligheid, je vingerafdruk is namelijk erg belangrijk voor ieders privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Vapid schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:00:
[...]

Alleen Apple zelf (of een door Apple ingehuurd reparatiecentrum) kan de knop op de juiste manier vervangen zodat de scanner weer werkt. Dit alles ten goede voor ieders veiligheid, je vingerafdruk is namelijk erg belangrijk voor ieders privacy.
Ah duidelijk. Ik wacht geduldig op de reactie van mediamarkt. Ik blijf erbij dat waterschade niet bewezen is. Aangezien de detector niet is geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:47
Jboy1991 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:50:
[...]

Dit betreft de iPhone 6 en is 14 maanden oud
Dan is de garantie op als je geen Apple Care hebt.
Ze rekenen dan standaard buiten garantie kosten. €331.
Zes in Goes is overigens een officiele apple reparateur, welke dus originele onderdelen kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:05
Jboy1991 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:41:
Volgens mij niet. Het zijn wel losse onderdelen, maar de sleutel van de data encryptie staat in de homebutton, waar volgens mij weer de processor id instaat. Anders kan je met een nieuwe knop bij de data komen. De knop moet dus samen met het moederbord vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
jeroen3 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:10:
[...]

Dan is de garantie op als je geen Apple Care hebt.
Ze rekenen dan standaard buiten garantie kosten. €331.
Zes in Goes is overigens een officiele apple reparateur, welke dus originele onderdelen kan plaatsen.
In Nederland heb je recht op twee jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Jboy1991 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:16:
[...]

Dat ligt iets anders. Los daarvan, Apple staat blijkbaar boven de NL wet en geeft je 1 jaar. Voor het 2e jaar zal je een keihard gevecht moeten leveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:03

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

e.looijenga schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:20:
[...]

Dat ligt iets anders. Los daarvan, Apple staat blijkbaar boven de NL wet en geeft je 1 jaar. Voor het 2e jaar zal je een keihard gevecht moeten leveren.
Dan heeft hij geluk dat hij bij de Media Markt heeft gekocht en niet bij Apple.
Want met Apple heeft hij niets te maken.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
Apple doet niet moeilijk om het 2e jaar. Als je je verhaal duidelijk uitlegt zal Apple je ten alle tijden goed proberen te helpen. Zelfs NA het 2e jaar garantie.
Bij mijn MacBook Pro uit juni 2012 hebben ze zelfs de gehele topcase vervangen begin dit jaar omdat de batterij niet volledig meer oplaadde. Deze reparatie was volledig kosteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Vapid schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:40:
Apple doet niet moeilijk om het 2e jaar. Als je je verhaal duidelijk uitlegt zal Apple je ten alle tijden goed proberen te helpen. Zelfs NA het 2e jaar garantie.
Bij mijn MacBook Pro uit juni 2012 hebben ze zelfs de gehele topcase vervangen begin dit jaar omdat de batterij niet volledig meer oplaadde. Deze reparatie was volledig kosteloos.
Nja schoonfamilie woont in Nieuwegein dus in ergste geval ff naar zo'n Apple Store in adam gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

[...]

Als je je iPhone bij de Mediamarkt hebt gekocht, heb je recht op twee jaar consumenten garantie van de Mediamarkt. Je kan je echter gedurende de eerste 12 maanden rechtstreeks tot Apple wenden voor fabrieksgarantie.

Dit omdat de MM de verkoper is en Apple de fabrikant.

Als je je iPhone in de Apple Store koopt, is Apple fabrikant en verkoper. In dat geval heb je recht op 24 maanden garantie bij Apple.

Overigens koop ik mijn iPhone altijd direct in de Apple store. Ik heb nog nooit problemen gehad met hun service.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Wat je gewoon kan doen is even de apple store binnen lopen (wel afspraak maken) meestal gaat het daar een stuk beter die willen wel meer service leveren dan mediamarkt. Zelf gehad met een logicboard die stuk was gewoon netjes onder europese garantie vervangen zonder problemen.

Maar de media markt moet het eigenlijk oplossen hun probleem. Maar het is nu omdat het buiten de eerste 6 maanden is aan jouw te bewijzen dat de 'vocht' schade niet de oorzaak van het probleem is. Maar goed die vochtschade is ook eigenlijk een design fout als toestellen hier last van hebben is lijkt het meer op een design fout dan fout van de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even wat misverstanden uit de wereld te helpen: er is in Nederland geen twee jaar 'consumenten garantie'. Die twee jaar is een minimum eis om claims op basis van conformiteit te doen uit de europese regels die nederland niet heeft overgenomen. De Nederlandse regeling is de koper juist ruimer.

Als je normaal mag verwachten dat een product 5 jaar naar behoren werkt, dan mag je in Nederland 5 jaar een beroep doen op conformiteits 'garantie'.

Als jij de telefoon normaal gebruikt hebt en wat zij aanstippen is inderdaad condensschade bij de microfoon door normaal gebruik dan is het product niet conform wat je mag verwachten. Je moet die claim echter bij MM neerleggen en daar aanvechten. Het doet er voor jou niet toe dat MM niet bij Apple kan aankloppen.

edit: Zoals MeZZiN zegt moet jij aantonen dat de 'vochtschade' door normaal gebruik is gekomen. Maar zo'n klein plekje precies achter de microfoon: dat is condens van spreken en hoort hij tegen te kunnen. Claim dat en dan ligt de bal weer bij hun om aan te tonen dat het niet zo is. Het is civiel recht, het gaat er om wie overtuigender is.

Dit is één van de redenen dat je beter niet bij Apple zelf kan kopen. Die zijn al diverse keren op de vingers getikt maar blijven dit soort grappen uithalen. Als MM niet meewerkt zal je wel een lange adem moeten hebben; wat zegt je rechtbijstandverzekering? Zou mooi zijn als die je kan bijstaan in het conflict als je bij MM niets bereikt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:05:
Om even wat misverstanden uit de wereld te helpen: er is in Nederland geen twee jaar 'consumenten garantie'. Die twee jaar is een minimum eis om claims op basis van conformiteit te doen uit de europese regels die nederland niet heeft overgenomen. De Nederlandse regeling is de koper juist ruimer.

Als je normaal mag verwachten dat een product 5 jaar naar behoren werkt, dan mag je in Nederland 5 jaar een beroep doen op conformiteits 'garantie'.

Als jij de telefoon normaal gebruikt hebt en wat zij aanstippen is inderdaad condensschade bij de microfoon door normaal gebruik dan is het product niet conform wat je mag verwachten. Je moet die claim echter bij MM neerleggen en daar aanvechten. Het doet er voor jou niet toe dat MM niet bij Apple kan aankloppen.

edit: Zoals MeZZiN zegt moet jij aantonen dat de 'vochtschade' door normaal gebruik is gekomen. Maar zo'n klein plekje precies achter de microfoon: dat is condens van spreken en hoort hij tegen te kunnen. Claim dat en dan ligt de bal weer bij hun om aan te tonen dat het niet zo is. Het is civiel recht, het gaat er om wie overtuigender is.

Dit is één van de redenen dat je beter niet bij Apple zelf kan kopen. Die zijn al diverse keren op de vingers getikt maar blijven dit soort grappen uithalen. Als MM niet meewerkt zal je wel een lange adem moeten hebben; wat zegt je rechtbijstandverzekering? Zou mooi zijn als die je kan bijstaan in het conflict als je bij MM niets bereikt.
Bedankt voor het duidelijk toelichten. Ik heb voor de zekerheid contact opgenomen met mn inboedelverzekering (allrisk) en die dekt tot de dagwaarde van het product. Dus ik krijg het sowieso wel vergoed. Alleen blijf ik het apart vinden dat blijkbaar winkels (of apple) makkelijk de garantie kunnen ontzeilen door het woordje vochtschade.

Ik heb inmiddels antwoord van de mediamarkt gehad, en zij leggen mijn vragen en feiten neer bij de reparatie bedrijf. En als ik antwoord heb, hoor ik meer :)

Ook bedankt dat je meld wat ik op de foto zie, het enige dat in het pdf bestand staat is dat het vochtschade is, maar waar staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jboy1991 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:42:
Ook bedankt dat je meld wat ik op de foto zie, het enige dat in het pdf bestand staat is dat het vochtschade is, maar waar staat er niet bij.
Ik ben geen expert hoor, maar dat onderdeel wat ze omcirkelt hebben is de achterkant van de homebutton. Die zit vlakbij de microfoon opening. Ik heb geen idee of het echt een vochtplekje is, maar als het vocht is dan kan het alleen condens zijn.

Als er (regen) water oid naar binnen was gestroomt in je telefoon dan had je daar ook sporen van moeten zien tussen dit plekje en de opening in de behuizing. Die zit namelijk niet direct boven dit plekje maar aan de rand van de telefoon. Voor jouw orientatie de rand van de telefoon is bovenkant van de afbeelding. Dichtsbijzijnde opening is Lightning connector, daar kan het ook nog door gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:54:
[...]

Ik ben geen expert hoor, maar dat onderdeel wat ze omcirkelt hebben is de achterkant van de homebutton. Die zit vlakbij de microfoon opening. Ik heb geen idee of het echt een vochtplekje is, maar als het vocht is dan kan het alleen condens zijn.

Als er (regen) water oid naar binnen was gestroomt in je telefoon dan had je daar ook sporen van moeten zien tussen dit plekje en de opening in de behuizing. Die zit namelijk niet direct boven dit plekje maar aan de rand van de telefoon. Voor jouw orientatie de rand van de telefoon is bovenkant van de afbeelding. Dichtsbijzijnde opening is Lightning connector, daar kan het ook nog door gekomen zijn.
Maar als het door de lightning controller moet zijn gekomen hoorden de detectors rood te zijn geworden (volgens apple haar eigen page). En die zijn dus gewoon nog allemaal blanko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Inmiddels bericht van de Mediamarkt.

Iemand een idee hoe ik hierop kan reageren?

"Wij hebben een reactie ontvangen van de technische dienst en die geven aan dat de vlek die zichtbaar is vocht is.
Het metalen plaatje waarop de cirkel staat op de foto is het afdekplaatje van de home button. Hierop zit een vocht vlek wat ook de klacht van de homeknop veroorzaakt. Er kan alleen geconstateerd worden dat er vocht in het toestel aanwezig is maar niet hoe het tot stand is gekomen.
Wij begrijpen dat het altijd vervelend is als er een prijsopgave ontvangen wordt maar doordat er vochtschade is geconstateerd aan uw toestel kan deze niet onder garantie in behandeling worden genomen.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag."

Update:
Apple gebeld, apple geeft aan als de indicators niet zijn veranderd (rood) is er geen sprake van vochtschade door eigen handelen(opzet?). op de vraag die ik vroeg hoe er water achter de homebutton kan komen wist hij ook geen antwoord op. Het hoort een afgesloten ruimte te zijn.

Hij gaf aan dat ik naar de applestore kan komen. De iphone daar kan laten nakijken. Met dit bewijs weer naar de mediamarkt te gaan om vervolgens zo mijn garantie te claimen.

Heb mediamarkt hierom gebeld. Na 8 minuten wachttijd kreeg ik een dame aan de lijn die mij niet kon helpen. En heeft dus een terugbelverzoek ingediend...

Nu maar wachten

[ Voor 30% gewijzigd door Jboy1991 op 07-11-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
[...]

Klopt, ik heb Apple enkele weken geleden gebeld en zij gaven aan dat je dan beroep moest doen op het Europese consumentenrecht en dat zij dan verplicht zijn garantie te geven op je toestel (wettelijke 2 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Inmiddels bericht gehad van de Mm.

Mn iPhone wordt terug gestuurd naar mm en moet zelf naar Apple gaan om te zien wat hun mening is

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:08

Bob Popcorn

Plop!

Byte schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:01:
[...]

Klopt, ik heb Apple enkele weken geleden gebeld en zij gaven aan dat je dan beroep moest doen op het Europese consumentenrecht en dat zij dan verplicht zijn garantie te geven op je toestel (wettelijke 2 jaar).
Onjuist. De verkoper moet je minstens 2 jaar garantie geven volgens het Europees consumentenrecht. Apple heeft daar niets mee van doen, want zij zijn slechts fabrikant.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:40:
[...]

Onjuist. De verkoper moet je minstens 2 jaar garantie geven volgens het Europees consumentenrecht. Apple heeft daar niets mee van doen, want zij zijn slechts fabrikant.
Excuses, verkeerd geformuleerd. Dit klopt, was bij mij ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Inmiddels mijn telefoon terug (ongerepareerd). Zag dat mijn scherm klein stukje open stond (rechts onderin). Hier de medewerkster op attent gemaakt. Zij gaf aan dat dit kwam omdat mijn telefoon iets gebogen is, en dat er dan geen recht scherm op kan en dat dit het resultaat is. (het risico). Ik gaf weer aan dat ik die risico niet hoef te dragen en ik hier ook niet over ben geinformeert dat dit kon.

Vervolgens zei ze ""oh ik kan hem wel weer opsturen voor reparatie maar dan ben je hem weer 3 weken kwijt (was hem nu 4 weken kwijt)".,

Maar heb a.s. zondag afspraak in de apple-store amsterdam. Dus dit heb ik moeten weigeren. Wel attent gemaakt dat hier een notitie van gemaakt moest worden en dit zal ze doen

• Jboy1991
Vandaag zelf de telefoon geopend. Zit er een heel kleine verkleuring om het plekje achter de homebutton (metaal beschermplaatje). Dit kan je gewoon wegvegen. Nu vroeg ik mij af of dit eigenlijk wel vochtschade is. Maar goed. Ik heb de strijd opgegeven met mediamarkt. Zelfs nu apple mij gelijk geeft wilt mediamarkt het nog via een tweede bedrijf laten na-kijken....

Ga van de week zelf maar de homebutton vervangen, helaas wel vingerafdrukscanner kwijt maar die was ik ook kwijt geweest als ik hem ergens anders repareerde

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Jboy1991 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:54:
Vandaag zelf de telefoon geopend. Zit er een heel kleine verkleuring om het plekje achter de homebutton (metaal beschermplaatje). Dit kan je gewoon wegvegen. Nu vroeg ik mij af of dit eigenlijk wel vochtschade is. Maar goed. Ik heb de strijd opgegeven met mediamarkt. Zelfs nu apple mij gelijk geeft wilt mediamarkt het nog via een tweede bedrijf laten na-kijken....

Ga van de week zelf maar de homebutton vervangen, helaas wel vingerafdrukscanner kwijt maar die was ik ook kwijt geweest als ik hem ergens anders repareerde
Waarom laat je em niet gewoon bij Apple repareren? dan issie weer als nieuw en heb je ook nog je garantie. (en je touchid)

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Jboy1991
JackBol schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:22:
[...]

Waarom laat je em niet gewoon bij Apple repareren? dan issie weer als nieuw en heb je ook nog je garantie. (en je touchid)
Omdat het mij dan 340 euro gaat kosten
Pagina: 1