| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5
PowerQuest's Second Chance wellicht.
Neem eens een kijkje op www.powerquest.com
Ik weet het niet zeker hoor, maar het valt te proberen. Wellicht dat Partition magic (van dezelfde firma) soelaas kan bieden dmv het met de hand herstellen van de partitietabel/file system.
Suck-6!
Neem eens een kijkje op www.powerquest.com
Ik weet het niet zeker hoor, maar het valt te proberen. Wellicht dat Partition magic (van dezelfde firma) soelaas kan bieden dmv het met de hand herstellen van de partitietabel/file system.
Suck-6!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Ik denk van niet. /u zorgt dat je niet kunt unformatten. Maar goed, /q format niet de hele schijf, maar alleen de FAT enzo.
De data staat er dus nog wel, maar is niet meer geindexeerd. Met een progje zoals hierboven zou het kunnen, maar dat progje moet dan maar raden naar de namen van de files en hun locatie op de schijf. Verwacht niet dat je meer dan 50% van je data terug kunt vinden.
De data staat er dus nog wel, maar is niet meer geindexeerd. Met een progje zoals hierboven zou het kunnen, maar dat progje moet dan maar raden naar de namen van de files en hun locatie op de schijf. Verwacht niet dat je meer dan 50% van je data terug kunt vinden.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Tiramisu is daar ook voor.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Er is een proggie wat het wel kan, Tiramisu of easy recovery pro
als je daar goed op zoekt heb je het zo en dat kan data gewoon van schijfen aflezen waar dit soort geintjes op zijn uitgevoert
als je daar goed op zoekt heb je het zo en dat kan data gewoon van schijfen aflezen waar dit soort geintjes op zijn uitgevoert
Ja, een quickformat /q dondert enkel de TOC )table of content) leeg. Als het goed is moet dit te recoveren zijn.
/u is ook wel funny, hierdoor kan de hdd niet ge-unformat worden, kan problemen geven.
tip: http://www.datarecovery.nl
/u is ook wel funny, hierdoor kan de hdd niet ge-unformat worden, kan problemen geven.
tip: http://www.datarecovery.nl
/u ?
oeps dan staat je HD nu vol met 0xF6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6
Valt niet veel meer van te maken
oeps dan staat je HD nu vol met 0xF6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6F6
Valt niet veel meer van te maken
Pagina: 1