Hulp nodig bij uninstall eset nod32 antivirus windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-11 22:48
Mijn vraag
Ik heb hulp nodig bij het uninstallen van nod32 antivirus in windows 10 safety mode.
Een college heft mij gevraagt om nod32 te installeren op zijn laptop. Ik heb dit gedaan en gelijk na de install liep het system helemaal vast. Ik kan restarten en klikken op het scherm waarna het direct weer vast loopt. Alles waar ik op klik loopt direct vast en kan ik windows weer restarten door de laptop helemaal uit en weer aan te gooien.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nod32 antivirus

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd om in safety mode nod32 te uninstallen met de esetuninstall tool maar het programma (de uninstaller dus) start niet op in safe mode. Ik kan geen systeemherstel doen omdat er geen herstelpunt is aangemaakt en de boel helemaal vers installen gaat ook niet, omdat dan alles verloren gaat.

Heeft iemand wat advies voor mij want ik kom er na 5uur lang gewoon niet uit.

Alle reacties

Verwijderd

Staat dat programma in de startup lijst in de taskmanager?
Dan kan je daar misschien voorkomen dat nod opstart :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 22:26 ]

• dojitsu
Had ik nog niet aan gedacht en dit heb ik net gedaan. Het gehele systeem blijft alleen nog steeds vastlopen als ik ergens op klik terwijl nod32 nu dus niet meer opstart bij windows.

Is het mogelijk om het system te herstellen zonder dat er iets verloren gaat als er nooit een herstelpunt is aangemaakt?

[ Voor 25% gewijzigd door dojitsu op 03-11-2016 22:56 ]

• dojitsu
Ik heb inmiddels de bestanden op een usb opgeslagen en complete herstel gedaan. Alles werkt weer.