Wat heb ik ook alweer gekocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik probeer the achterhalen wat ik ook al weer gekocht of op gereageerd heb via v&a maar het lukt mij niet.
Waar kan ik dat vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door Agent-X op 03-11-2016 22:00 . Reden: woorden ]

Beste antwoord (via Agent-X op 04-11-2016 00:31)

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Succes in ieder geval!
Zelf heb ik weleens iets in eerste instantie niet gevonden, omdat 't langer geleden was, dan ik dacht, en ik dus niet ver genoeg teruggezocht had in m'n DM's. Toen ik wat verder terug keek, stonden ze er gewoon ;)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
Hoe bedoel je precies, nu, of lang geleden, in 't algemeen, of een specifieke advertentie? Wanneer je contact met de verkoper via DM's is verlopen, kan je die terugvinden in je berichten.

[ Voor 14% gewijzigd door Marly op 03-11-2016 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 22:24
En met wat geluk krijg je feedback vanverkopers. Je krijgt van tweakers ook een mail met wat je verzonden hebt. Bij het niet gebruiken van dm.

Of je kijkt op je bureau, kast of tas.. en denkt dan Oja gekocht via V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Voor de duidelijkheid mijn situatie; ik heb een poos geleden 2 videokaarten gekocht welke draaien in xfire (290x), deze heb ik via v&a verkregen zoals ik het al jaren gebruik.
Misschien is nu een van deze kaarten beschadigd door oververhitting. Deze tikte soms tegen de 95c.
Ik zoek nu wat ik gekocht heb ivm met eventuele rma afhandeling.
Een van de 2 kaarten zie ik terug in mijn berichten maar de andere niet.

Meer info mocht dat boeien, ik begrijp dat dit niet de plaats is voor dat :)

De opstelling wordt warm en dat merkte ik gisteren weer toen ik weer eens een keer een spel ging proberen (civ6, op 4k). Dit werd te warm en na een crash probeer ik te achterhalen wat ik ook alweer gekocht heb omdat de 2e videokaart een fout gaf na de herstart.
Dit alles voor een eventuele rma.

Het uitschakelen en inschakelen van de tweede kaart verhielp die melding maar ik krijg nu een melding in apparaatbeheer: 'onbekend usb-apparaat (verzoek tot apparaatdescriptor is mislukt), daarnaast een vertraagde aanmelding bij het opstarten omdat het keyboard (en muis?) niet meteen werkt in het aanmeldscherm, dit duurt een paar seconden (kb verlichting springt aan).

[ Voor 10% gewijzigd door Agent-X op 03-11-2016 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
Je zoekt dus de verkoper. c.q. advertentie van die defecte kaart, en dat is niet 't exemplaar, dat je in je berichten gevonden hebt, begrijp ik? En verkoper heeft je dus ook geen feedback gegeven?
Heb je dan contact opgenomen via email of telefoon? Is daar niets te vinden? Persoonlijk afgehaald (adres?), of geld overgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ik kan het contact van de koop over een van de twee kaarten vinden. Dat ik niets kan vinden over de tweede kaart is onlogisch inderdaad dus ik ga maar eens kijken of ik die kaart, tegen mijn herinnering/aanname in, niet via v&a heb gekocht. In dat geval is het via een webshop gegaan en is het te achterhalen.

Mocht het inderdaad niet te vinden zijn omdat ik het niet via v&a heb verkregen kom ik dat zeker even laten weten :P
Top dat je met mij meedenkt. Ik begin me wel dom te vinden.

edit - niet via webshop. Waarschijnlijk deze. Zo ja dan heb ik geen idee waarom ik daar niets over terug kan vinden.
Wellicht heb ik gewoon niet goed opgelet.

[ Voor 20% gewijzigd door Agent-X op 04-11-2016 00:06 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Marly
Succes in ieder geval!
Zelf heb ik weleens iets in eerste instantie niet gevonden, omdat 't langer geleden was, dan ik dacht, en ik dus niet ver genoeg teruggezocht had in m'n DM's. Toen ik wat verder terug keek, stonden ze er gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Morgen weer een helder hoofd, ik zal een update plaatsen voor je moeite :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
Gelukkig, hoop, dat je 't met de verkoper kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Dit is buiten de verkoper. Het was wellicht het zoeken naar info over de kaart die ik kon vinden door mijn kast open te maken.
Ik heb de 'foutmelding/usb apparaat' in apparaatbeheer verwijderd en daarna opnieuw opgestart. Er wordt geen nieuwe hardware gevonden (ook niet handmatig) en ik merk ook geen vertraging meer dus ik sluit dit avontuur af met het uitvallen van een kaart door hitte als onderliggende oorzaak.

De vraag waarmee ik begon is ook beantwoord als zijnde terug te vinden in onderling contact met de aanbieder, dus dit topic mag dicht.

Bedankt voor het meedenken! :)
Pagina: 1