Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...ik zoek voor deze tab het juiste besturingssysteem en de juiste flasch en installeer methods mijn jellybean hangs on start up :-(

Relevante software en hardware die ik gebruik
...jellybean 4.2.2 op een icon zz tab 7inch by icosa met 1gb ram 8gb opslag met een a31s quadcore 1.2 ghz processor

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...livesuite phoenixsuite etc maar vindt de juiste jellybean niet :( :( :( :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 21:42 ]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Op tweakers is het wel de bedoeling om je probleem goed en duidelijk te beschrijven. In je huidige topic ontbreekt het nogal aan, komma's, punten, hoofdletters en fatsoenlijke zinnen, daardoor is het erg moeilijk om te bepalen wat nu precies je probleem is.

Zou je je openingspost(OP) even willen herschrijven? Geef dan ook meteen even linkjes naar de tutorials die je al geprobeerd hebt en naar de specificaties van je tablet.

Verder heb ik je titel even wat duidelijker gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 04-11-2016 09:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
beste ik ben niet zo goed in deze dingen ik weet alleen dat mijn tablet blijft hangen bij het android logo en ik graak niet verder dan dat ... ben niet zo goed in berichten op forum te zeteen is eigenlijk mijn eeste keer :-/ dit zijn de specificaties en software van mijn tab ...jellybean 4.2.2 op een icon zz tab 7inch by icosa met 1gb ram 8gb opslag met een a31s quadcore 1.2 ghz processor mvg dimi