Lightroom 6 probleem *.RAF bestanden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Lightroom 6 legaal op CD aangeschaft. Nadat ik een Fujifilm X10 camera heb gekocht, kon Lightroom 6 de raw bestanden van Fiji (*.RAF) niet inlezen. Gelukkig kwam daarna snel de update naar Lightroom 6.5.1 waardoor mijn RAF bestanden wel werden ingelezen.
Ik heb onlangs een Apple computer gekregen, waarop ik ook Lightroom 6 geïnstalleerd heb.
Natuurlijk had ik dar ook de update naar Lightroom 6.5.1 nodig om mijn *.Raw bestanden in te lezen op de Apple compu.
Helaas kan ik de update niet meer vinden en wordt als update Lightroom CC gegeven,. Daar moet ik echter een maandelijks bedrag voor betalen. Ik vind dit een beetje onzinnig omdat ik een legale versie van Lightroom 6 he4b aangeschaft.
Kan iemand mij helpen met een update naar bijv. Lightroom 6.5.1. zodat ik mijn Fujifilm RAW bestanden kan inlezen?
Alvast Hartelijk bedankt,

Gerard Niks

Relevante software en hardware die ik gebruik : Apple en Lightroom 6
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: gezocht naar updates
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

hier staan de direct downloads als het goed is

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:22:
Ik heb Lightroom 6 legaal op CD aangeschaft. Nadat ik een Fujifilm X10 camera heb gekocht, kon Lightroom 6 de raw bestanden van Fiji (*.RAF) niet inlezen. Gelukkig kwam daarna snel de update naar Lightroom 6.5.1 waardoor mijn RAF bestanden wel werden ingelezen.
Ik heb onlangs een Apple computer gekregen, waarop ik ook Lightroom 6 geïnstalleerd heb.
Natuurlijk had ik dar ook de update naar Lightroom 6.5.1 nodig om mijn *.Raw bestanden in te lezen op de Apple compu.
Helaas kan ik de update niet meer vinden en wordt als update Lightroom CC gegeven,. Daar moet ik echter een maandelijks bedrag voor betalen. Ik vind dit een beetje onzinnig omdat ik een legale versie van Lightroom 6 he4b aangeschaft.
Kan iemand mij helpen met een update naar bijv. Lightroom 6.5.1. zodat ik mijn Fujifilm RAW bestanden kan inlezen?
Alvast Hartelijk bedankt,

Gerard Niks

Relevante software en hardware die ik gebruik : Apple en Lightroom 6
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: gezocht naar updates
...
Als het goed is zijn de CC en Lightroom 6 licenties beide in te stellen bij de CC versie. Hier in elk geval de download direct: Lightroom 6.7. Dit is de officiële install versie die ik heb gebruikt bij mijn upgrade van Lightroom 5 naar 6. Volgens mij moet je wel je licentie koppelen aan een Adobe-Account maar je hebt de legale versie dus geen probleem :).