Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom is printer niet bereikbaar over meerdere access point

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views

• dr-daan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:13
Printer is niet beschikbaar over meerdere access points. Wat te doen?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:00
Je probleem op een dusdanige wijze beschrijven zodat het wel duidelijk is welke hardware je gebruikt en wat je precies bedoelt.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 14:37
Ik kijk even in me glazen bol: gewoon de stekker er uit trekken en opnieuw in het stopcontact stoppen

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Ah. Gelukkig hebben mensen hier glazen bollen. Dan berg ik mijn kaarten weer op.

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:31

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Omschrijf een welke printer en hoe je netwerk eruit ziet met typenummers van de apparatenen de dhcp-ip-reeks, ip-adres van de printer en andere apparaten en wat je al gevonden hebt.
Aan
hebben we werkelijk helemaal niets.

Je kan de interne ip-adressen veilig posten aangezien dat private adressen zijn, iedereen heeft diezelfde adressen en de nat(router) zet ze om in een gezamenlijk extern ip-adres. Deze kan je veter niet posten, al is de kans dat er iets gebeurd erg klein.

[ Voor 112% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 04-11-2016 07:01 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:14

FreakNL

Well do ya punk?

Zal wel NAT over NAT zijn.

Doe es ff aangeven welke "access points" je hebt.

En doe es een ipconfig terwijl je op een lokatie zit waar je niet kunt printen en waar je wel kunt printen.

En welk ip heeft de printer dan?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:53

Equator

Crew Council

#whisky #barista

dr-daan schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:52:
Beste Daan,

Op deze manier voorzie je ons niet van voldoende informatie. Wij kunnen je op deze manier niet helpen. We kunnen gokken, heel goed zelfs, maar dat biedt geen enkele zekerheid.

Zou je ons kunnen vertellen welke Access Points je hebt, en op welke poorten deze zijn aangesloten? WAN/LAN poorten bijvoorbeeld) Welke IP adres de clients hebben / krijgen via DHCP. Ik vind het vooral interessant om te weten welk IP adres de printer heeft, en welk IP adres de Client heeft die niet werkt.

DIt mag je dan in een nieuw topic zetten. Al is dit je eerste post, na 4 jaar geregistreerd te zijn had je toch wel kunnen weten dat we iets meer informatie nodig hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.