PC start soms niet op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asirolim
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:04
Mijn vraag
Ik heb vorig jaar januari zelf een pc in elkaar gezet. Ik heb nooit problemen gehad met me pc tot deze week. Opeens start soms mijn pc niet op. Alles draait in mijn pc: de fans, gpu, led (van aan uit knop) maar het enig wat niet draait is de processorkoeler (Ik weet niet of dat noodzakelijk is als de pc word opgestart). Ook maakt mijn pc geen verbinding dan met mijn monitoren, toetsenbord en muis. Maar wat ik er zo raar aan vind is als ik me pc wil opstarten en hij doet niks laat ik hem even een tijdje uit en dan opeens start hij wel weer op.
Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem alvast super bedankt

Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i5-6500 Boxed
ASRock H170 Pro4S
MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G
Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8
Corsair VS550

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd alle stekkers er uit te halen maar dit heeft geen effect.

Beste antwoord (via asirolim op 11-11-2016 09:07)

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Moederbord of voeding waarschijnlijk. Heb je niet een voeding liggen welke je kunt proberen? Een fatsoenlijke 350W voeding is al genoeg. Mocht het de voeding zijn haal dan ook een betere Corsair VS550 is een erg slechte keuze. Liever een goede 350/400W voeding dan een matige 550W voeding. Aan meer watt heb je namelijk niks als je het niet gebruikt, meer kwaliteit heb je altijd wat aan.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Moederbord of voeding waarschijnlijk. Heb je niet een voeding liggen welke je kunt proberen? Een fatsoenlijke 350W voeding is al genoeg. Mocht het de voeding zijn haal dan ook een betere Corsair VS550 is een erg slechte keuze. Liever een goede 350/400W voeding dan een matige 550W voeding. Aan meer watt heb je namelijk niks als je het niet gebruikt, meer kwaliteit heb je altijd wat aan.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asirolim
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:04
Super bedankt voor je snelle reactie. Helaas heb ik geen andere voeding thuis liggen alleen maar oudere 300 W voeding. Ik had zelf ook nog een beetje rond gevraagt over het problem en daarvan zeggen ook heel veel mensen dat het aan de voeding ligt. Welke voeding zal je aanraden omdat er zo veel mogelijkheden zijn. Mijn budget is niet al te groot dus het liefst geen voeding van boven de 100 euro.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFastFood
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-09 23:42
pricewatch: Corsair CX450M zal prima voldoen en een uitstekende keuze.