Leuke 'race' game voor kids op PC i.c.m. stuurtje?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-05 18:51
Ik heb mijn oude PS2 stuurtje (Logitech Driving Force Ex) teruggevonden en wat blijkt, zijn nog gewoon Windows 10 drivers voor, dus het werkt allemaal nog. Mijn neefje vind het helemaal geweldig, maar ik heb eigenlijk geen game die hij kan spelen. Nouja, het kan wel (F1 2016, Project Cars), maar dat is natuurlijk bij een mannetje van 3 nogal lastig op de baan te blijven.

Dus ik zoek eigenlijk een game waarbij hij kan sturen maar een ommezwaai van het stuur niet gelijk een enorme impact heeft. Ik zat te denken aan Euro Truck Simulator 2, maar geen idee hoe 'hardcore' die simulator is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er teveel handelingen moeten worden gedaan om te kunnen rijen. Eigenlijk dus iets op het niveau van A2 Racer/Autobahn Raser.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Sonic all star racing is geweldig (mariokart maar op pc)(vriendin haar kindje vind het geweldig (ik stiekem ook) ;-)
Mashed
Trackmania nations mss ?

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-05 18:51
azz_kikr schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:32:
Sonic all star racing is geweldig (mariokart maar op pc)(vriendin haar kindje vind het geweldig (ik stiekem ook) ;-)
Mashed
Trackmania nations mss ?
Hebben deze allemaal ondersteuning voor een stuurwiel? Trackmania heb ik al op mijn PS4, maar ik denk ook dat deze te moeilijk is, ik heb het zelf al moeilijk om enigzins de wagens in bedwang te houden ;).

Ik zoek eigenlijk een game waarbij je niet kan spinnen, een beetje zoals Outrun zeg maar, alleen dan iets trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Verdorie, zelf nog nooit getest. :D

Anders moet je hier eens kijken, is leuk lijstje

Wikipedia: List of Logitech Racing Wheels compatible games

- Simpsons race game
- Farming sim? niet echt racen maar welke kid wil er nu niet met tractor rondtuffen
- spintires

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 08:16
Flat out, leuke racegame met verschillende speelmodi, mijn zoontje ( wel wat ouder ) vindt het een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

De stuurgevoeligheid is bij alle games wel instelbaar. ETS2 is wel leuk met trucks, maar vereist wel weer nauwkeurigheid in rijden en op tijd en zonder schade rijden. Flatout is wat vergeeflijker met dat soort dingen, maar wellicht in competitie weer moeilijker.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:26
Yup, Flatout (2) is hier favoriet bij de kids!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

526735

Ervan uitgaande dat het stuurwiel zich registreert als een gewone joystick axis, zou je SuperTuxKart kunnen proberen…

[ Voor 16% gewijzigd door 526735 op 04-11-2016 14:46 ]

Pagina: 1