Vergelijken"-knop in smartphone view ontbreekt iOS10/WP8.1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BUR
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-10 19:17

BUR

...aan het typen

Topicstarter
Goedemiddag,

Het is mij opgevallen dat in de smartphone view de Vergelijken"-knop ontbreekt bij het bekijken van een apparaat. Het komt voor bij iOS10.0.2 i.c.m. Safari en bij WP8.10.14226.359 in IE.

De vergelijk-knoppen zijn wél aanwezig bij een filter selectie in "zoekresultaten Pricewatch", maar alleen bij iOS10 met safari. En dan weer niet in de WP8.1 IE.(ik had gefilterd tweakers site en niet de pricewatch in WP dus dat ziet er in iOS en WP hetzelfde uit.

Naast de willen en hebben is ruimte zat voor een vergelijken vakje. Hetzij zonder grote vullende box erbij. Anders moet ik eerst naar een filteroverzicht en dan daar vervolgens aanvinken om te vergelijken. Als ik niet via het filter kom op het apparaat. Zal ik eerst de naam in het filter van de pricewatch moeten invullen? Kan T.net dit aanpassen?!!

Reactie op @ Hero of Time
Als ik de telefoon een kwart slag draai is er ook geen vergelijken knop te vinden.

Grtz,
BUR

[ Voor 43% gewijzigd door BUR op 03-11-2016 21:52 ]

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zie hetzelfde met Opera op Android 6.0.1. Als je een product opent, heb je wel de knoppen 'willen' en 'hebben', maar de 'vergelijk' die er bij de andere weergaven bij staat is er niet. Waarschijnlijk by design, want te weinig ruimte. Bij het productoverzicht waar je kan filteren heb je wel de knop voor vergelijken, dus moet je 'm op die manier erbij zetten (of je draait je telefoon voor een andere grade dan D).

Commandline FTW | Tweakt met mate