B-merk opzetstukje tandenborstel

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562969

Topicstarter
Wie weet er goede b-merk opzetstukjes voor Oral B?

De huidige van de elitaire AH vliegen er steeds van af. Waardoor de punt van de tandenborstel regelmatig in mijn tandvlees florreert.

Mag dit eigelijks? Levensgevaarlijk soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-05 12:54

TommyGun

Stik er maar in!

Haal ze regelmatig uit China, Banggood en zo... enige nadeel is dat ze eerder stuk gaan en het plastic ruikt na een tijdje niet zo lekker meer :X

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:16
Bij de Action verkopen ze die ook voor Oral B. Deze zijn vergelijkbare kwaliteit met de originele, maar een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb nu een voordeelpak wat bij de Kruitvat gekocht is, maar ik heb het vermoeden dat deze nagemaakt zijn. Binnen 3x poetsen zijn de haren al helemaal krom en werkt het niet meer goed. Normaal gesproken worden ze niet zo snel slecht.

Ben wel benieuwd naar een goed alternatief want deze waren nog duur ook en moeten eigenlijk na 1 week al vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 14:28

FeaR

In GoT we trust

CEA is voor het bespreken van hardware die onder de hoofdgroep CE valt. Denk daarbij aan TV's, receivers, speakers, mediaspelers, et cetera. In ieder geval geen opzetborstels voor een elektrische tandenborstel. Verder voldoet dit topic ook niet aan de eisen die we op GoT aan een topic stellen. Vandaar een slotje.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.